Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد استان تهران و مؤسسه خیریه دارلاکرام به منظور حمایت های تحصیلی و معیشتی از دانش آموزان تحت حمایت و خانواده های آنان به امضا رسید.

به گزارش برنا؛ سیدابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به امضای تفاهم نامه با مؤسسه خیریه دارالاکرام، گفت: این تفاهم نامه به منظور حمایت های تحصیلی و معیشتی دانش آموزان و خانواده های آنان برای مدت مدت دو سال با مؤسسه خیریه دارالاکرام منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان جزئیات این تفاهم نامه، افزود: استفاده از توانایی،امکانات، ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری و آموزش طرفین در جهت شناسایی،هدایت و راهبری سازمان یافته به منظور حمایت و شکوفایی مؤثر دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در قالب طرح حمایت از دانش آموزان مستعد تحصیل بی بضاعت و کم بضاعت فاقد سرپرست مؤثر از ابعاد این تفاهم نامه است.

پرپنچی، ادامه داد: انجام بورسیه تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت،حمایت های درمانی دانش آموزان و خانواده های آنان، تأمین هزینه های تحصیلی مددجویان مستعد و نخبه برای تحصیل در چند مدرسه از طریق ارتباط مستقیم و تأمین کمک هزینه معیشتی خانواده های دانش آموزان تحت حمایت توسط مؤسسه خیریه دارالاکرام از مفاد این تفاهم نامه است.

شایسته ذکر است؛ هم اکنون 25 هزار دانش آموز از خدمات کمیته امداد در استان تهران بهره مند می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران دانش آموزان خانواده مدرسه دانش آموز کمیته امداد خانواده دانش آموز کمیته امداد مؤسسه خیریه دارالاکرام دانش آموزان تحت حمایت تفاهم نامه استان تهران کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان

با حضور مرتضی ادب مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان ثبت احوال کشور، محمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان و باقری مدیرکل پست استان اصفهان تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه منعقد شد.


مدیر کل پست استان در آئین امضای این تفاهم نامه گفت: اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور در این طرح انتخاب شده است.

باقری طرح تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز قدیم به شناسنامه مکانیزه را در سال جاری الزامی دانست وگفت: استان اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور انتخاب شده  و این تفاهم نامه با محوریت چاپ شناسنامه‌های مکانیزه امضا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است