Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی جهان از ساعت امروز و با برگزاری مسابقات مقدماتی اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کلیوگرم در شهر اسلو نروژ آغاز شده است. در پایان مسابقات صبح حسن یزدانی و امیرحسین زارع در اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد در کشتی نخست با نتیجه ۵ بر صفر از سد گمزاتگادزی هالیدوف از مجارستان گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد مقابل توشیهیرو هاسگاوا دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ بایامبادورج انخبایار از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر صفر از سد نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. امامی در این مرحله مقابل آوتاندیل کنتچادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان با نتیجه ۱۰ بر ۱ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ عظمت دولت بیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی اتهان راموس از پورتوریکو را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از روسیه می رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه می رود.

رقابت های نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت ۱۸ امروز برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسن یزدانی تیم ملی کشتی آزاد حسن یزدانی مسابقات قهرمانی جهان راهی مرحله دارنده مدال نیمه نهایی نهایی شد بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟

برخی از کشتی‌گیران کشورمان با ملیت دیگر در انتخابی المپیک پاریس مبارزه خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام هنری دگلان فرانسه در حالی بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که چند کشتی‌گیر ایرانی با ملیت‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند.

محمد متقی‌نیا ملی‌پوش اسبق ایران و دارنده مدال برنز جوانان جهان کشتی‌گیر ایرانی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم برای اسپانیا کشتی گرفت و صاحب مدال طلای این مسابقات شد.

اتحادیه جهانی کشتی اسامی شرکت‌کنندگان در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک را اعلام کرده که نام متقی‌نیا در وزن ۷۴ کیلوگرم به چشم می‌خورد. وی در این رویداد انتخابی برای تیم‌ملی اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

در کشتی فرنگی نیز نیکولای محمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای دانمارک در این انتخابی و برای کسب سهمیه کشتی می‌گیرد.

آرش یوشیدا هم کشتی‌گیر دورگه تیم ملی ژاپن است که در ۹۷ کیلوگرم در ترکیه برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهد کرد. وی در انتخابی قاره آسیا مقابل امیرعلی آذرپیرا مغلوب شد و به سهمیه نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی