Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت کاوش گفت: سردار سلیمانی، فراتر از مرز‌ها عمل می‌کرد و توانست مرز‌های انقلاب را به دور دست‌ها ببرد.

سید محمد حسینی افزود: برخی از کشور‌های منطقه قدرت طلبی می‌کنند و خبر ندارند که مرز‌های انقلاب اسلامی، به قلب اروپا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا با آمدن به خاورمیانه، در عراق زمین گیر شد و پس از ۲۰ سال اشغالگری، از افغانستان فرار کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه صهیونیست‌ها به دنبال تحریک جمهوری آذربایجان و کردستان عراق و نا امن کردن منطقه شمال کشور هستند، تأکید کرد: دنیا بداند امنیت منطقه، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و ساکت نمی‌نشیند.

حسینی افزود: رزمایش فاتحان خیبر، اقدام پیش گیرانه جمهوری اسلامی ایران است و در صورت بروز هر اتفاقی، آماده دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه موشک‌های نقطه زن، با مدیریت جهادی و در داخل کشور تولید شد، گفت: ما همیشه برای دفاع از کشور آماده هستیم و اگر آماده نباشیم، چشم طمع دشمنان دوباره به میهن مان دوخته می‌شود.

حسینی با بیان اینکه در همه حال باید آماده کار و سازندگی در کشور باشیم، گفت: مسئولان باید شبانه روزی تلاش کنند تا مشکلات مردم کم شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به رشادت‌های علی لندی، نوجوان دهه هشتادی اشاره کرد و گفت: علی لندی؛ راه شهدا را دوباره تکرار کرد و جانش را فدای دیگران کرد.

شبانه روزی از مرزهایمان صیانت می‌کنیم

سردار عراقی، رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستادکل نیرو‌های مسلح هم در این نشست گفت: عده‌ای از سرسپرده‌های صهیونیستی به دنبال راه‌هایی برای رسیدن به مرز‌های ما هستند.

وی افزود: سرزمین‌های قفقاز جزوی از کشور ما بود که به علت بی کفایتی پادشاهان گذشته از ایران جدا شدند و این مناطق استراتژیک را از دست دادیم.

رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: سربازان این مرز و بوم شبانه روزی از خاک کشورمان صیانت و حفاظت می‌کنند.

سردار عراقی با بیان اینکه شهدا راهی را برای ما باز کردند تا بتوانیم به خودکفایی برسیم، گفت: الان وظیفه ما در کشور ایجاد بستر مناسب برای تولید و رفع مانع هاست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد شهدا معاون پارلمانی رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران مرز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

رئیس جمهور افزود: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن چیزی است که به دست جوانان عزیزمان در این کشور رقم خورده و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است و این رویداد بزرگ تجاری و اقتصادی نشان‌دهنده آن است که ما توانسته ایم و باز نیز می‌توانیم.

در حال تکمیل

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود