Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه تیم‌‌های فوتبال میلان و اینتر برای اولین بار در طول تاریخ، در یک هفته از بازی‌‌های سری A میزبان هیچکدام از این دو تیم نخواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، امشب در ایتالیا ساسولو میزبان اینتر است و فردا آتالانتا میزبان میلان. شاید با خود بگویید خب که چه؟ خب برای اولین بار در تاریخ رقابت‌های سری A، هیچ یک از تیم‌های فوتبال اینتر و میلان در طول یک هفته از رقابت‌ها در ورزشگاه خانگی خود سن‌سیرو به میدان نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیلش چیست؟ اسپانیایی‌ها و البته خود ایتالیایی‌ها.

این هفته تیم‌های ملی این دو کشور در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم می‌روند و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) هم برای اینکه چمن این ورزشگاه برای برگزاری این بازی حساس در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشد، خواسته است که این هفته در این ورزشگاه هیچ مسابقه‌ای برگزار نشود. به همین دلیل هم تقویم کالچو دچار تغییری غیرمنتظره شده است.

تا قبل از این به دلیل استفاده مشترک دو تیم میلان و اینتر از ورزشگاه سن‌سیرو هرگز پیش نیامده‌ بود که در یک هفته از سری A هیچ یک از آنها در این ورزشگاه بازی نداشته باشند اما تورنمنت جدید فیفا این روند را تغییر داده است.

بازی چهارشنبه شب تیم‌های فوتبال ایتالیا و اسپانیا (22:30 به وقت تهران) در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا اولین بازی ملی تحت نظارت یوفا در فصل جدید است و به همین دلیل هم اتحادیه فوتبال اروپا نمی‌خواهد که این بازی تحت‌الشعاع مسائل حاشیه‌ای قرار بگیرد.

دعوت 23 بازیکن به اردوی تیم ملی ایتالیامصدومیت ایموبیله در آستانه بازی‌ تیم ملی ایتالیا مقابل اسپانیا



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان میلان اتحادیه فوتبال اروپا یوفا تیم ملی فوتبال ایتالیا تیم ملی اسپانیا اینترمیلان میلان اتحادیه فوتبال اروپا یوفا تیم ملی فوتبال ایتالیا تیم ملی اسپانیا یک هفته سن سیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم

طرفداران اینتر شب گذشته پس از پیروزی تیمشان مقابل تورینو، در خیابان‌های میلان به جشن و شادی پرداختند. 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس