Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- به گزارش شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، بر اساس گزارش ماموران در بازرسی از محل، تعداد ۸۲ دستگاه ماینر که در لحظه بازدید این شرکت در مدار قرار نداشتند کشف و ضبط شد.

صنعت برق تاکید کرد: نگهداری یا اتصال دستگاه های استخراج رمزارز فاقد مجوز به هر نحو و در هر محل، غیرقانونی بوده و مسئولیت آن در موارد سازمانی بر عهده بالاترین مقام سازمان و در سایر موارد بر عهده شخص دارنده انشعاب برق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به مسئولان دستگاه های اجرایی و سایر متذکر شد: با دقت در رعایت موارد فوق از سوءاستفاده افرد سودجو که شرایط آسیب به منافع عمومی و شبکه برق کشور را فراهم می آورند جلوگیری کنند.

همچنین از همه هموطنان می خواهیم در صورت مشاهده مواردی از این دست و استفاده غیرمجاز از برق، نسبت به انعکاس آن از طریق سامانه سمات به آدرس https://www.tavanir.org.ir/samaat اقدام و از پاداش در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

 شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در سال جاری در حدود هشت هزار ماینر غیرمجاز را کشف و تحویل مراجع انتظامی داده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ماینر بورس تهران شرکت توزیع برق تهران شرکت توزیع برق تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین دیدار روز گذشته پرسپولیس و سپاهان با حواشی زیادی همراه شد. پس از اتفاقاتی که در قسمت جایگاه هواداران زن پرسپولیسی و جایگاه طرفداران سپاهان رخ داد، مأمورین مجبور شدند تا جایگاه طرفداران سرخ پوش را تغییر دهند.

علاوه بر این، دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان با طرح شکایاتی علیه یکدیگر موضع گرفته و هر کدام، دیگری را به انجام رفتارهای ناشایست متهم کردند.

حالا نیز سایت رسمی فدراسیون با انتشار اطلاعیه ای، از احضار نمایندگان دو باشگاه خبر داده است. در متن این اطلاعیه آمده است:

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه 1403/02/12، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

کد خبر 848924 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت