Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@21:31:51 GMT

منچستریونایتد در اولدترافورد از پس اورتون برنیامد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۱۹۶۰

منچستریونایتد در اولدترافورد از پس اورتون برنیامد

شیاطین سرخ در بازی خانگی‌شان در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس به یک تساوی مقابل اورتون رضایت دادند.

به گزارش مشرق، در آغاز هفته هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) یک بازی در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر برگزار شد که در پایان آن تیم‌های منچستریونایتد و اورتون به تساوی یک - یک رضایت دادند.

در این بازی ابتدا شیاطین سرخ با گلزنی آنتونی مارسیال در دقیقه ۴۳ از میهمانش پیش افتادند و با این گل نیمه اول را هم به سود خود به پایان رساندند، اما در نیمه دوم و در دقیقه ۶۵ آندروس تاون‌سند گل تساوی را برای تیم آبی‌پوش منطقه مرسی‌ساید به ثمر رساند تا تیمش را از شکست نجات دهد و به این ترتیب امتیازات میان دو تیم تقسیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه منچستریونایتد برای دومین بار در این فصل مساوی کرد و در حالی که می‌توانست به صدر جدول صعود کند، با ۱۴ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. اورتون تحت هدایت رافائل بنیتس هم مانند شیاطین سرخ ۱۴ امتیازی است، اما به خاطر تفاضل گل کمتر در رده سوم است.

در ادامه بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران، پنج بازی دیگر برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

چلسی - ساوتهمپتون
ولورهمپتون - نیوکاسل
برنلی - نوریچ‌سیتی
لیدزیونایتد - واتفورد
برایتون - آرسنال

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان لیگ برتر انگلیس اورتون منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد

تافی‌ها بیش از هر تیم دیگری در سطح اول فوتبال انگلیس حضور داشته‌اند. 

طرفداری | تافی‌ها با شایستگی در لیگ برتر ماندگار شدند. 

اورتون با پیروزی 1-0 خانگی مقابل برنتفورد، به طور قطع در فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت. تیم تحت هدایت شان دایچ پس از پیروزی حیاتی مقابل ناتینگهام فارست، در دربی مرسی‌ساید به برتری دست یافت. تافی‌ها طی 3 بازی اخیر در کنار 9 امتیاز، سه کلین‌شت به ثبت رساندند. سال آینده هفتاد و یکمین فصل متوالی اورتون در سطح اول فوتبال انگلیس خواهد بود. آن‌ها با 122 فصل بیش از هر تیم دیگری در سطح اول فوتبال انگلیس به میدان رفته‌اند. اورتون فصل آینده برای آخرین بار در ورزشگاه گودیسون پارک حاضر خواهد بود و از فصل 26-2025 راهی استادیوم جدید می‌شوند. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳