Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- منچستریونایتد یک بار دیگر در الدترافورد امتیاز از دست داد.
به گزارش آریا، از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خانه خود میزبان اورتون بود که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید. سولسشر در این بازی به تعدادی از بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود و شاید نبود بازیکنانی نظیر پوگبا، سانچو و رونالدو در رقم خوردن این نتیجه بی تاثیر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که شیاطین سرخ خوش شانس بودند که گل یری مینا در دقیقه 85 توسط VAR مردود اعلام شد در غیر این صورت شاگردان بنیتس در الدترافورد می توانستند کامبک بزنند.
منچستریونایتد امروز در اولدترافورد میزبانی از اورتون را برعهده داشت. جدال تیم های چهارم و پنجم جدول که با 13 امتیاز چشم به صدرنشینی موقت داشتند. برنده بازی موقتا راهی صدر جدول می شد و طبعا شانس شیاطین سرخ برای پیروزی بیشتر بود. اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد نسبت به بازی قبل برابر یانگ بویز 5 تغییر داشت و به کریستیانو رونالدو و پل پوگبا استراحت داده بود. هر دو امروز کار را از روی نیمکت شروع کردند.
منچستر بازی را بهتر شروع کرد ولی سولومون روندو مهاجم اورتون در دقیقه 10 نزدیک بود با دخیا تک به تک شود ولی رافا واران با دخالت به موقع خود توپ را راهی کرنر کرد. 5 دقیقه بعد ضربه سر کین را اختلافی اندک راهی اوت شد و در دقیقه 20 ضربه سر ادینسون کاوانی را جوردن پیکفورد گلر ملی پوش اورتون از روی خط به شکلی استثنایی به بیرون مشت کرد. منچستر که تیم بهتر زمین بود دقیقه 43 به گل رسید. پاس عالی برونو فرناندز در سمت چپ محوطه جریمه به آنتونی مارسیال رسید و ضربه زیبای او به طاق دروازه اورتون چسبید تا میزبان با برتری راهی رختکن شود.
در نیمه دوم اورتون برای جبران خورده جلو کشید ولی موقعیت خاصی روی دروازه یونایتد ایجاد نمی کرد. دقیقه 56 جیدون سانچو و رونالدو به جای مارسیال و کاوانی وارد زمین شدند. در حالی که منچستر توانسته بود بر بازی مسلط شود و به دنبال زدن گل دوم بود، اورتون به گل تساوی دست یافت.
حرکت و سپس پاس خوب عبدالله دوکوره باعث شد تا اندرو تاونزند با دخیا تک به تک شده و با ضربه زمینی توپ را دور از دستان گلر اسپانیایی به کنج دروازه بفرستد. سولسشر در دقیقه 70 بازی، پل پوگبا را به جای فرد به زمین فرستاد.
دقیقه 74 روی حرکات تکنیکی سانچو و پاس عالی در عمق او به رونالدو، شانس گلزنی خوبی برای فوق ستاره پرتغالی ایجاد شد ولی شوت پای چپ او با اختلافی اندک راهی اوت شد. دقیقه 82 ضربه فنی و کات دار پوگبا روی پاس سانچو از روی دروازه به شکلی خطرناک راهی اوت شد. دقیقه 85 اورتون به گل دوم رسید ولی با دخالت وی ای آر، گل یری مینا به درستی آفساید اعلام شد. او در لحظه ارسال پاس توسط تام دیویس، یک گام جلوتر بود. دقیقه 90 پاس پشت پای رونالدو برای سانچو، با ضربه آرام این بازیکن همراه شد ولی گلر اورتون به راحتی توپ را در آغوش کشید. در نهایت این بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید و دو امتیاز حساس برای یونایتد از دست رفت.
شرح گل ها:
منچستریونایتد1-0 اورتون؛ مارسیال(43): گرینوود پاسی فوق العاده به فرناندز می دهد و این بازیکن نیز با پاسی به مارسیال این مهاجم را صاحب فضایی خوب می کند تا مارسیال با شوتی سرکش و اندکی انحراف توپ بعد از برخورد به مدافع حریف، گل اول مسابقه را وارد دروازه کند.
منچستریونایتد1-1 اورتون؛ تاونسند(65): گری از سمت چپ زمین با کنار زدن فرد صاحب توپ می شود تا ضدحمله تافی ها آغاز شود و در حالی که مدافعین یونایتد نمی توانند به موقع به عقب برگردند، دوکوره توپ را به تاونسند می رساند و این بازیکن که فضای زیادی در اختیار دارد با تمرکز بالا توپ را با شوتی محکم وارد دروازه دخیا می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستریونایتد اورتون نیمکت نشینی ستاره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا از اشتوتگارت میزبانی کرد و به تساوی 2-2 رسید. تیم ژابی آلونسو در این بازی ابتدا دو گل دریافت کرد و سپس دو گل زد تا از شکست فرار کند.

لورکوزن بازی را نسبت به حریف بهتر آغاز کرد و در دقیقه 8 جرمی فریمپونگ فرصت خوبی در محوطه جریمه برای گلزنی داشت که به جای شوت به سمت دروازه موقعیت عالی را هدر داد و مشخص نشد توپ را برای کدام بازیکن ارسال کرده است.

سرهو گیراسی در دقیقه 14 موقعیت خطرناکی ایجاد کرد و فقط یک سانتی متر کم داشت تا دروازه لورکوزن را باز کند که ضربه سر او درون محوطه جریمه از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

بازی دو تیم پس از هیجان اول بازی، به صورت پایاپای دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 29 یک موقعیت خطرناک دیگر شکل گرفت. پس از اینکه ضربه فریمپونگ توسط الکساندر نوبل دفع شد، پاتریک شیک در نزدیکی دروازه فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه او با فاصله به بیرون رفت.

دو تیم ظاهراً علاقه داشتند که بازی در نیمه اول گلی در پی نداشته باشند و بازی بیشتر در وسط زمین پیگیری شد تا اینکه در نهایت 45 دقیقه نخست با تساوی به پایان رسید.

کمی از نیمه دوم گذشته بود که لورکوزن خیلی زود غافلگیر شد. روی ارسال بلند به پشت مدافعان، الکس گریمالدو بعد از کنترل توپ ضربه خطرناکی به توپ زد که از بین پاهای لوکاس هرادکی عبور کرد و با واکنش این دروازه‌بان به تیرک خورد و بلوکه شد.

کریس فوریش که از سمت دیگر محوطه جریمه نزدیک شده بود این توپ را با ضربه پای چپ وارد دروازه میزبان کرد. این گل توسط VAR مورد بازبینی قرار گرفت و سپس توسط داور تایید شد.

لورکوزن هنوز این گل را هضم نکرده بود که زود، اشتوتگارت گل دوم را هم وارد دروازه هرادکی کرد. روی اشتباه خط دفاعی، دنیز اونداو موفق شد توپ را در نزدیکی محوطه جریمه از آن خود کرده و در حالیکه یک مدافع را مقابل خود می‌دید با ضربه به گوشه دروازه دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

این دو گل انگیزه زیادی به اشتوتگارت داده بود که آن‌ها در دقیقه 60 به گل سوم هم نزدیک بودند اما ضربه گیراسی از نزدیکی نقطه پنالتی با فاصله بسیار کم از سمت چپ دروازه به بیرون رفت.

لورکوزن در دقیقه 61 به گل رسید. میزبان طاقت نیاورد و زود به یکی از گل‌ها پاسخ داد. امین عدلی بعد از دریافت پاس گریمالدو در نزدیکی محوطه جریمه، با ضربه زمینی پای چپ توپ را به گوشه دروازه فرستاد و یکی از گل‌ها را جبران کرد.

لورکوزن در دقیقه 65 به گل دوم نزدیک بود که نوبل موفق شد طی دو مرحله دروازه اشتوتگارت را نجات دهد و گریمالدو و عدلی را در گلزنی ناکام بگذارد. میزبان هرچه برای به پایان نزدیک می‌شد فشار بیشتری وارد می‌کرد تا اینکه دقیقه 75 به گل رسید اما این گل به دلیل آفساید کوسونو رد شد.

لورکوزن که حملات پی در پی را روی دروازه اشتوتگارت امتحان می‌کرد در دقیقه 87 نزدیک بود که گل سوم را دریافت کند اما واکنش به موقع هرادکی مانع از گلزنی گیراسی شد و دروازه لورکوزن نجات پیدا کرد.

بازی به دلیل اخطارها و برخوردهایی که بازیکنان دو تیم با یکدیگر داشتند با 5 دقیقه وقت اضافه همراه شد. این وقت اضافه زمان خوبی بود تا تیم تحت هدایت ژابی آلونسو که بیش از هر زمان دیگری رکوردشکست ناپذیری‌اش در خطر بود، نتیجه را تغییر دهد.

حملات متعدد لورکوزن بالاخره دقیقه 90+7 جواب داد و رابرت آندریش موفق شد ضربه ایستگاهی ارسال شده به محوطه جریمه را پس از ضربه زدن توپ به پای مدافع اشتوتگارت به گل تساوی تبدیل کند.

این گل هیجان ورزشگاه بای آرنا را دو چندان کرد چرا که قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا در یک بازی دیگر شکست ناپذیر باقی ماند و همچنین موفق شد نتیجه را در لحظات پایانی تغییر دهد. با این تساوی لورکوزن 81 امتیازی شد و اشتوتگارت هم با 64 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت