Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@23:25:16 GMT

هفته اول لیگ برتر با طعم سوپر جام

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۲۲۰۹

هفته اول لیگ برتر با طعم سوپر جام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لیگ فوتبال ایران بار دیگر قبل از آن که سوپر جام فصل گذشته برگزار شود، آغاز خواهد شد.

سوپر جام ۱۴۰۰ باید در زمانی که سازمان لیگ فوتبال بالاخره اعلام خواهد کرد، بین تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان انجام می‌شود.

نکته جالب توجه این است که این دو تیم در هفته اول مسابقات نیز به مصاف یکدیگر می‌روند تا به نوعی تداعی کننده مصاف قهرمان دوره گذشته لیگ برتر و جام حذفی با یکدیگر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس و سپاهان، قهرمان و نایب قهرمان دوره بیستم این رقابت‌ها هم در هفته دوازدهم به میزبانی نماینده اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار یاران محمدی از بحران با یک گل

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال آدانا دمیراسپور که میلاد محمدی را مثل 10 مسابقه قبل در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت 16:30 امروز در استادیوم نچمی کادی‌اوغلو به مصاف استانبول اسپور قعرنشین رفت.

یاران محمدی که طی چهار هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه نمایش ضعیفی ارائه دادند و دو تساوی و دو شکست داشتند امروز توانستند به ناکامای‌هایشان پایان بدهند و به برتری یک گله در زمین استانبول اسپور دست پیدا کنند.

تیم فوتبال آدانا دمیراسپور در دیدار خارج از خانه امروز مقابل استانبول اسپور به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد تا 44 امتیازی شود و جایگاهش در رتبه یازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه را تثبیت کند.

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی آدانا دمیراسپور که در 10 هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه حضور ثابت در ترکیب تیمش داشت، امروز هم به طور کامل مقابل استانبول اسپور در زمین بود.

دیگر خبرها

  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • هفته بیست و پنجم لیگ برای خوزستان تاریخی شد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس