Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دهم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

۳۶۸۷....۹۳۳ : سلام ازتون خواهش می کنم موضوع افزایش مستمری معلولان شدید که مبلغ 300 هزار تومان است پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۵۴۱....۹۳۶: سهام عدالت چه زمانی به حساب معلولان واریز می‌شود؟

۲۴۹۴....۹۰۳: سلام. کمبود معلم در آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان را به خداجدی بگیرید تمام مدارس بدون معلم هست. تحقیق کنید.

۹۲۸۱....۹۰۱: سلام چند ماه است مدارکمان را تحویل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دادیم برای تبدیل وضعیت ایثارگری چرا تکلیف مشخص نمی‌کنند. لطفا پیگیری کنید.

۳۶۸۷....۹۳۳: سلام لطفا در مورد مستمری معلولان گزارش تهیه کنید. همسرم معلول شدید است به ما الان سه ماه است که افزایش داده نشده است پیگیری کنید.

۰۹۷۴....۹۳۸: سلام .چرا کتب آن قدر دیر در خوزستان توزیع می شوند آن هم هرسال الان هفته دوم مهر ماه هست و کتب به دست دانش آموزان به خصوص متوسطه دوم نرسیده!لطفا این موضوع را پیگیری کنید.

 

 

اگر تمایل دارید از اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید  اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی سوژه های مردمی باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش

  به گزارش پارس نیوز ، در فیش حقوقی اردیبهشت بازنشستگان میزان حقوق به میزان ابلاغی افزایش یافته است؛ حداقل بگیران مشمول افزایش ۳۵.۳ درصدی و مستمری بگیران سایر سطوح مشمول افزایش ۲۲ درصدی به اضافه رقم ثابت شده اند. 

اقتصادنیوز: بر اساس برنامه هفتم توسعه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه بایستی اجرایی شود. اما هنوز قانون برنامه هفتم به دولت ابلاغ نشده و بعد از تصویب شورای نگهبان احکام جدید حقوق بازنشستگان صادر خواهد شد.

گفتنی است هنوز احکام حقوقی جدید بازنشستگان کارگری صادر نشده است؛ مابه التفاوت فروردین نیز ظاهراً قرار است همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شود.     

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • گزارش رویداد بکلش 2024؛ سلام من به تو یار قدیمی/ اخبار WWE