Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بیست و یکمین دوره لیگ برتر طبق اعلام سازمان لیگ از 27 مهر ماه آغاز می‌شود.
به گزارش آریا، قرعه لیگ بیست و یکم در مراسم یکی از مجتمع‌های تهران و با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود. این بیست و یکمین دوره لیگ برتر خواهد بود که طبق اعلام سازمان لیگ از 27 مهر ماه آغاز می‌شود و احتمالا تا تابستان 1401 به طول می‌انجامد و باید دید که امروز قرعه کشی به چه شکلی برگزار می‌شود و افتتاحیه بین کدام تیمها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که فرش قرمزی نیز برای میهمانان پهن شده تا آنها از روی آن عبور کرده و پس از صحبت کوتاه با خبرنگاران به شکل رسمی وارد مراسم شوند. 
در قرعه کشی انجام شده، ابتدا تیم های همشهری و یا تیم هایی که از استادیوم مشترک بهره می برند و باید قرعه متناظر داشته باشند مشخص گردید که فرشید طالبی بازیکن سابق سپاهان از یک سمت با برداشتن گوی دو تیم استقلال و پرسپولیس و محسن بیاتی نیا با برداشتن گوی های شماره 8 و 9 مشخص کردند که دربی تهران در هفته هشتم برگزار می شود. در جدول اختصاصی مراسم قرعه کشی، عدد 8 به تیم استقلال و عدد 9 به پرسپولیس تعلق گرفت. نکته جالب اینکه در فصل گذشته و در لیگ بیستم نیز دربی تهران در هفته هشتم برگزار شد و حالا برای دومین فصل متوالی استقلال و پرسپولیس باید در این هفته به مصاف هم بروند. طبق قرعه به دست آمده، استقلال باید در هفته نخست به مصاف هوادار تهران برود و پرسپولیس نیز در گام اول باید با فولاد و در اهواز دیدار کند. نکته دیگر اینکه استقلال در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر میزبان خواهد بود و پرسپولیس نیز مهمان حریف خود است.

فرهاد مجیدی در سال های کوتاهی که وارد عرصه مربیگری شده است همیشه امیرقلعه نویی را شکست داده است، چه زمانی که قلعه نویی سرمربی سپاهان بود و چه حالا که در گل گهر سیرجان فعالیت می کند. حالا قرار است استقلال و گل گهر در لیگ بیست و یکم در هفته ششم به مصاف هم بروند، در شرایطی که امیرقلعه نویی 3 ماه از نشستن روی نیمکت گل گهر محروم است و مشخص نیست آیا کمیته استیناف محرومیت او را کم می کند یا نه. این بازی از این نظر جالب است که امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی رابطه خوبی با هم ندارند و به همین دلیل بازی بی نهایت حساس خواهد بود.

استقلال و سپاهان قرار است هفته دهم به مصاف هم می روند. این دو تیم فصل گذشته هفته پانزدهم و سی ام به مصاف هم رفتند و هر دو بازی را طلایی پوشان اصفهانی با پیروزی پشت سر گذاشتند. استقلال و سپاهان به احتمال زیاد این فصل هم در کورس قهرمانی رقابت فشرده ای با هم خواهند داشت. فرهاد مجیدی و محرم نویدکیا طبق قرعه ای که امروز مشخص شد در هفته دهم مقابل هم قرار می گیرند.

یکی از جدال های همیشه جذاب لیگ ایران مربوط به دیدار سپاهان و پرسپولیس می شود که به الکلاسیکوی ایران معروف است. براساس قرعه کشی که انجام شد، دو تیم باید در هفته دوازدهم به مصاف هم بروند. پرسپولیس و سپاهان در لیگ بیستم هم رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند که در نهایت سرخ پوشان تهرانی موفق شدند به قهرمانی برسند. جالب اینکه دو دیدار پرسپولیس و سپاهان در لیگ بیستم برنده نداشت؛ بازی رفت با نتیجه بدون گل و بازی برگشت با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسیده بود. در لیگ بیست و یکم سپاهان و پرسپولیس در هفته های دوازدهم و بیست و هفتم به مصاف یکدیگر می روند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قرعه کشی لیگ برتر دربی لیگ بیست مصاف هم لیگ برتر قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی به دلیل مصدومیت همچنان دور از دسترس پرسپولیس قرار گرفته است و البته سرخ‌ها در لیگ برتر با چالش بزرگی از این حیث مواجه نشده‌اند و امیر رفیعی با چهار کلین‌شیت طی این دیدارها کار را به پایان رسانده است.

با این حال نگرانی بزرگ پرسپولیس در خصوص دیدار حساس با سپاهان است. هواداران این تیم که بعد از کنار رفتن از جام حذفی با دریافت چهار گل در جریان تساوی پرگل مقابل آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی حریف رقیب خود نشده‌اند، تنها امیدشان به لیگ برتر دوخته شده است.

طی ساعات اخیر هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با پیام‌های خود به دنبال این هستند تا با بالا بردن روحیه علیرضا بیرانوند و احتمالا احساساتی کردن این گلر باتجربه، او را مجاب به حضور در جدال با سپاهان کنند. آنها با اشاره به اینکه این بازی احتمالا کلید قهرمانی فصل آنها نیز محسوب می‌شود، ضمن احترام به امیر رفیعی از حضور بیرانوند به‌عنوان بمب روحیه و انگیزه تیم برای دستیابی به موفقیت در این بازی یاد کرده‌اند.

باید دید شماره یک پرسپولیس که بعد از باز کردن گچ دست خود همچنان از شرایط آمادگی مطلوب به دور است، در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا این بازی یکی از بزرگترین ریسک‌های دوران فوتبالی‌اش را خواهد کرد و برای حضور در این بازی اعلام آمادگی می‌کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام