Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@04:14:02 GMT

غرق شدن نوجوان کنگاوری در رودخانه گاماسیاب

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۲۳۹۹

غرق شدن نوجوان کنگاوری در رودخانه گاماسیاب

به گزارش خبرگزاری مهر، عنایت فلاحی اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یک نفر در رودخانه گاماسیاب شهرستان کنگاور تیمی از مأموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد نوجوان ۱۷ ساله‌ای همراه با دوستان خود برای شنا به رودخانه مراجعه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور تصریح کرد: نوجوان کنگاوری پس از ورود به قسمت عمیق آب رودخانه به علت عدم آشنایی با فنون شنا، غرق شده و جان خود را از دست داده است.

فلاحی خاطر نشان کرد: جسد فرد غرق شده پس از شناسایی و بیرون کشیده شدن از آب به پزشکی قانونی منتقل شده است.

کد خبر 5318193

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کنگاور نیروی انتظامی کرمانشاه غرق شدن رودخانه اربعین 1400 ویروس کرونا اربعین حسینی بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا مرز مهران واکسن کرونا کهگیلویه و بویراحمد کرمانشاه عکس استانها گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب شعر «ناله‌های امپراطور» در بروجرد رونمایی شد

حمید آقایی گفت: این کتاب ترجمه‌ای از اشعار «شیرکو بیکس» شاعر پر آوازه کرد زبان اهل سلیمانیه عراق است که با ویراستاری لیلا طیبی (زوج هنرمند) بروجردی رونمایی شد.

وی اظهار کرد: این کتاب یازدهمین کتاب مستقل فلاحی و پانزدهمین کتابی است که از ایشان چاپ شده و پیش از این چهار کتاب شعر به صورت مشترک با همکاری لیلا طیبی با عناوین (چشم‌های تو)، (گنجشک‌های شهر هم عاشقانه نگاهت می‌کنند)، (عشق از چشمانم چکه چکه می‌ریزد)، (عشق پایکوبی می‌کند) چاپ شده است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد بیان کرد: همچنین ۱۰ کتاب داستان، شعر و ترجمه با عناوین «دیوانه»، «ریشه‌های عطف»، «آمدنت چه لهجه غریبی دارد»، «تو که بروی، پاییز از در می‌آید؟»، «سومین کتاب تنهایی»، «هنوز برای دوست داشتن، وقت هست»، «از زمانی که خدا بود»، «حکایتی دیگر از شیرین و فرهاد»، «میان نامه ها» و «هم قدم با مرگ» منتشر نموده است.

سعید فلاحی با تخلص (زانا کوردستانی) متولد ۱۳۶۳ کرمانشاه و ساکن بروجرد می‌باشد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کهگیلویه و بویراحمد
  • کتاب شعر «ناله‌های امپراطور» در بروجرد رونمایی شد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان