Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:39:36 GMT

جشن دبل هت‌تریک پرسپولیس در حافظیه؟ (گزارش)

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۲۴۲۰

جشن دبل هت‌تریک پرسپولیس در حافظیه؟ (گزارش)

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، فصل را در فولاد آره‌نا آغاز خواهد کرد و در مقابل تیم تازه لیگ برتری شده فجرسپاسی به اتمام خواهد رساند.

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی لیگ برتر در حالی انجام شد که پرسپولیس نیز حریفانش را شناخت و حالا یحیی گل‌محمدی فرصت این را دارد تا علاوه بر رقابت‌های آسیایی، برای لیگ بیست و یکم نیز برنامه‌ریزی جدی‌تری را بر اساس برنامه تیمش انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرسپولیس این فصل نیز مانند لیگ بیستم در خارج از خانه فصل را به اتمام خواهد رساند و نکته جالب این است که در شروع لیگ نیز میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. سخت‌ترین مقطع پرسپولیسی‌ها بین هفته یازدهم تا سیزدهم است که باید در مقابل ذوب آهن، سپاهان و تراکتور قرار بگیرند.

 

قرمزهای پایتخت در هفته هشتم شهرآورد پایتخت را برگزار خواهند کرد و این مطابق همان برنامه فصل گذشته پرسپولیس است که در این هفته به مصاف استقلال رفت.

 

* باتوجه به احتمال زیاد تعویق بازی هفته اول تیم پرسپولیس، شاگردان یحیی گل‌محمدی لیگ را در دیدار با نساجی استارت خواهند زد.

 

* سختترین بازی پرسپولیس در شروع کار مقابل گل گهر پرستاره امیر قلعه نویی خواهد بود. تیمی که قرمزها را در بازی دوستانه شکست داد و هفته چهارم باید به تهران بیاید.

 

* پرسپولیس از هفته ششم تا دهم، پنج بازی متوالی را در تهران برگزار خواهد کرد: نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، استقلال، هوادار و پیکان. این فرصت بسیار خوبی است تا اگر پرسپولیس به فینال رفت، پس از آن بتواند اوج گیری داشته باشد.

 

* پنج بازی پایانی سرخپوشان پایتخت دشواری‌های خاص خود را دارد. آنها مثل فصل گذشته باید دو بازی متوالی با نمایندگان اصفهان انجام دهند و سپس به مصاف تراکتور بروند؛ تیمی که احتمالا در هفته بیست و هشتم با هوادارانش از قرمزها میزبانی خواهد کرد. دو بازی پایانی هم برابر شهرخودرو و فجر سپاسی خواهد بود؛ تیمهایی که شاید برای بقا تلاش کنند.

 

* پرسپولیس مثل فصل گذشته لیگ را خارج از خانه به اتمام خواهد رساند اما پرسپولیس یک بار سابقه قهرمانی مقابل فجرسپاسی در لیگ اول حرفه‌ای را دارد. آنها همچنین در لیگ شانزدهم (تبریز)، لیگ هفدهم (مشهد)، لیگ هجدهم (جم)، لیگ نوزدهم (مسجدسلیمان) و لیگ بیستم (شهرقدس) خارج از خانه قهرمانی را قطعی کردند.

 

هفته ۱: فولاد - پرسپولیس 
هفته ۲: پرسپولیس - نساجی
هفته ۳: آلومینیوم - پرسپولیس 
هفته ۴: پرسپولیس - گل گهر 
هفته ۵: مس رفسنجان - پرسپولیس 
هفته ۶: پرسپولیس - نفت آبادان 
هفته ۷: پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان 
هفته ۸: استقلال - پرسپولیس 
هفته ۹: پرسپولیس - هوادار
هفته ۱۰: پیکان - پرسپولیس 
هفته ۱۱: پرسپولیس - ذوب آهن 
هفته ۱۲: سپاهان - پرسپولیس 
هفته ۱۳: پرسپولیس - تراکتور
هفته ۱۴: شهرخودرو - پرسپولیس
هفته ۱۵: پرسپولیس - فجر سپاسی

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در دیداری پرماجرا در نهایت برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد. این در حالی بود که بحث زیادی در خصوص تصمیمات وحید کاظمی، داور این بازی، شکل گرفته بود. صادق آلبوصبیح، هافبک جنگنده شمس آذر، درباره شرایط تیمش برای بازی‌های باقی مانده گفت: دیداری سختی پیش رو داریم. پیکان طی هفته‌های اخیر به نتایج خوبی رسیده است.

وی درباره بازی مقابل استقلال و عملکرد این تیم در استادیوم آزادی گفت: باید آن بازی را فراموش کنیم. روز خوب ما نبود وگرنه اتفاقات بهتری می‌افتاد. باید خیلی زود جبران کنیم. دوست ندارم به آن بازی فکر کنیم و آینده را هم تحت تاثیر قرار دهیم. چند هفته دیگر از لیگ برتر باقی مانده است. می‌توانیم موقعیت بهتری در جدول به دست بیاوریم.

هافبک شمس آذر درباره غیبت هواداران این تیم در جدال مقابل پیکان گفت: بدون آنها یک چیز بزرگ در این بازی کم داریم. ابتدا جا دارد از حمایت خالصانه آنها در بازی مقابل استقلال خصوصا در استادیوم آزادی تشکر کنیم. هواداران شمس آذر حامی بزرگی برای ما طی هفته‌های اخیر بوده‌اند. جای خالی آنها را در این بازی حس خواهیم کرد اما قول می‌دهیم با بالاترین انگیزه و توان برای خوشحالی آنها بجنگیم.

دیگر خبرها

  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • عکس‌| حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر