Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@12:26:27 GMT

تجهیز آتش نشانی شیروان به خودروی بالابر

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۲۴۸۶

تجهیز آتش نشانی شیروان به خودروی بالابر

سرپرست شهرداری شیروان گفت: امسال یک دستگاه بالابر آتش نشانی خریداری شد تا در آتش سوزی‌های احتمالی ساختمان‌ها با ارتفاع زیاد به کار گرفته شود.

به گزارش ایمنا، مرتضی رضوانی با اشاره به مشخصات فنی بالابر اظهار کرد: این بالابر دارای حداکثر ارتفاع کاری ۲۶ متر، ارتفاع تا کف سبد ۲۴ متر، دسترسی جانبی ۱۳.۵ متر، ظرفیت سبد ۲۰۰ کیلوگرم / فایبرگلاس، زاویه دوران ۳۳۰ درجه و وضعیت کنترل، الکتروهیدرولیکی – تابلوی کنار شاسی و داخل سبد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشانی سازمانی است که نیاز به تجهیزات لازم و به روز دارد که اینک با بسیاری از کمبود و تجهیزات مواجه هستیم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان نیز خاطرنشان کرد: متأسفانه دومین شهر استان که دارای ساختمان‌های هفت طبقه است و اخیراً مجوز ساخت هشت طبقه هم انجام شده است تاکنون از داشتن خودروی بالابر محروم بود که در صورت وقوع حوادث آتش سوزی باید نیروها از پله‌ها ورود می‌کردند و جانشان به خطر می‌افتاد.

حیدری تاکید کرد: در سال ۹۷ برای خرید بالابر ۲۶ متری این شهر قراردادی منعقد شد که پس از پی گیری های فراوان این امر محقق شد.

وی اضافه کرد: همچنین خودروهای آتش نشانی فرسوده است و با کمبود اطفای حریق مواجه هستیم که درخواست داده شده است ولی با توجه به افزایش هزینه‌های خودرو و سایر تجهیزات تاکنون اقدام خاصی برای رفع مشکلات انجام نشده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان با بیان اینکه برای خرید تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی نیاز به اعتبار است، تصریح کرد: کیفیت کار آتش نشانی به سرعت در رسیدن به محل حادثه و عملکرد مطلوب در هنگام انجام عملیات است که تمام این موارد علاوه بر توان نیروها با داشتن تجهیزات مورد نیاز محقق می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه استاندارد رسیدن به محل حادثه چهار دقیقه است، گفت: این استاندارد با توجه به شرایط و مخاطرات متفاوت است ولی زمان رسیدن نیروها سر صحنه حوادث در این شهر سه تا چهار دقیقه است.

وی گفت: آتش نشانان شیروان در نیمه نخست امسال ۳۹۳ مأموریت برای امدادرسانی در حادثه‌ها و اطفای حریق انجام دادند که بیشترین آن مربوط به امداد و نجات، آتش سوزی فضای سبز و تصادف‌ها بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 526197

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر آتش نشاني سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداري شيروان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب،بهرام بنده یزدانی روز شنبه در آیین آغاز کار ساخت مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیای شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه در دوره های پیش سهمیه مناسبی برای استخدامی نیروهای بهداشت و درمان در نظر گرفته نشد و این بخش با مشکل مواجه بود.

وی افزود: رایزنی‌ها برای استخدام جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است تا سهمیه مناسبی برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باشد.

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بیان کرد: مسیر قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران، ۹۰۰ نفر در سال گذشته را شامل شد و این خود کمک بزرگی به امنیت شغلی کارکنان و وضعیت کیفی شاخص های استخدامی منابع انسانی کرد.

وی اضافه کرد: رایزنی های لازم برای استفاده از این ظرفیت جدید استخدامی که به زودی اعلام رسمی می شود در مدیریت منابع انسانی وزارتخانه در حال انجام است.

هزینه کرد بی‌سابقه دولت سیزدهم در خرید تجهیزات پزشکی

بنده یزدانی در ادامه اضافه کرد: هزینه های کلانی در بحث خرید تجهیزات و اقلام بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم انجام شده که اختصاص هفت میلیون و ۳۰۰ هزار یورو تجهیزات به خراسان شمالی از این موارد است.

وی افزود: اعتبارهای بیشتری برای بخش درمان خراسان شمالی در دور سوم سفرهای مسئولان وزارتخانه به این استان اختصاص می‌یابد.

۹ طرح درمانی، آموزشی و رفاهی امروز (شنبه) با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان‌های خراسان شمالی راه اندازی و کلنگ زنی شد.

طرح های راه اندازی شده شامل بخش «ام آر آی» و «سی تی اسکن» بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد، بخش دیالیز رازوجرگلان، بخش دیالیز فاروج، بخش «وی آی پی» بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان، مرکز تصویربرداری دیجیتال و همراه سرای بیمارستان امام علی (ع) بجنورد است.

طرح های کلنگ زنی نیز شامل مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان و طرح توسعه بیمارستان جاجرم است.

شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری خاور بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند