Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد علوی، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر قرعه خوبی نصیب ما شد. بازی نخست ما در فصل جدید برابر پرسپولیس در اهواز است. امیدوارم با تلاش‌های بازیکنان در فصل جدید نتایج خوبی کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و چند اردوی تدارکاتی داشتیم، اما بازیکنان مصدوم ما هنوز به تمرینات برنگشته اند. ان شاالله آن‌ها هم زودتر اضافه می‌شوند تا تیم خوبی داشته باشیم.

علوی درباره پنجره نقل و انتقالاتی بسته فولاد خوزستان گفت: مطمئنا این موضوع تیم ما را اذیت می‌کند. به هر حال فولاد نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به ما اجازه نمی‌دهد از تمام ظرفیت هایمان استفاده کنیم، اما تلاش تیم این است که با استفاده از داشته‌های کنونی، بهترین نتایج ممکن را بگیریم.

بیشتر بخوانید

بیانیه عزیزی خادم در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)

از زمان خداحافظی سر الکس فرگوسن از جمع شیاطین سرخ، منچستریونایتد هر گز نتوانسته در لیگ برتر انگلستان به قهرمانی دست یابد که کارشناسان یکی از دلایل اصلی آن را اشتباهات مدیران باشگاه در نقل و انتقالات می‌دانند.

دانلود (26.4MB)

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود