Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حسن صبوری،مدیر کل راه و شهرسازی استان قم در جلسه شورای تامین مسکن استان قم با اشاره به ظرفیت ۴ هزار واحدی استان قم در طرح اقدام ملی مسکن گفت: واحد‌های این طرح در پروژه‌های زیتون ۶ تا ۱۷ بین ۵ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و پیش بینی می‌شود، پروژه زیتون ۶ با ۱۸۰ واحد تا پایان سال در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در خصوص ثبت نام ۲۳ هزار نفر در مرحله ۵ طرح اقدام ملی مسکن نیز گفت قرار شد باتوجه به ظرفیت ۱۷۵۰ واحدی در این مرحله با قرعه کشی از بین این ۲۳ هزار نفر ظرف هفته آینده قرعه کشی انجام شود.


مدیر کل راه و شهرسازی قم همچنین از متقاضیانی برای استعلام در خصوص فرم ج به این اداره کل مراجعه پیدا می‌کنند گفت: پس از قرعه کشی این مرحله از طرح و پس از پالایش اسامی متقاضیان فراخوان می‌شوند و با نوبت دهی به انان فرم ج آنان بررسی می‌شود.


صبوری در خصوص قانون جهش تولید مسکن در استان قم گفت: بر اساس این قانون در استان قم ۵۶۰ هکتار زمین در محدوده شهرک پردیسان به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسیده است که در صورت ابلاغ شورای شهرسازی و معماری به استان این محدوده در اولویت ساخت قرار می‌گیرد.


او  ظرفیت نیاز استان قم در این قانون را سالانه ۱۹ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در سال عنوان کرد و افزود: در طی ۴ سال باید حدود ۷۸ هزار واحد مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن در استان قم ساخته شود.

 

مدیر کل راه وشهرسازی استان قم همچنین از تمدید خود اظهاری و ثبت اطلاعات در سامانه ملی املاک و اسکان کشور تا پایان مهر خبر داد.


 سرمست استاندار قم هم در این جلسه با اشاره به پیش بینی ۵۶۰ هکتاری در استان قم گفت: می‌توان ۲۰ هزار واحد در شهر‌های اقماری قم و بین ۳ تا ۴ هزار واحد نیز مسکن کارگری اطراف شهرک‌های صنعتی در قالب قانون جهش تولید مسکن می‌توان پیش بینی کرد.


او قانون جهش تولید مسکن را فرصتی دانست که می‌تواند زمینه ساخت مسکن در شهر‌های اقماری و به سازی بافت فرسوده شهری را فراهم آورد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی قانون جهش تولید مسکن استان قم هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدمحمد موسوی گفت: طرح انضباط شهری در محور قلمستان و حاشیه میدان رازی ادامه دارد و اصناف متخلف در مرحله نخست تذکر می‌گیرند و در صورت توجه نکردن، ملک مهرو موم می‌شود.

وی افزود: تعمیرکاران سیار متخلف و اتباع نیز به نیروی انتظامی معرفی می‌شوند.

شهردار منطقه ۱۱ تهران یادآور شد: در اجرای قانون همه برابر هستند و مطابق قانون با تضییع کنندگان حقوق شهروندی برخورد می‌کنیم.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف اصناف و سد معبر از طریق شهرداری منطقه۱۱ و سامانه۱۳۷ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • ابتکار عمل گمرک و ارتقا وضعیت دولت در شاخص شفافیت
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • ۲۹ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در ساوه پلمب شد
  • فرمول جدید تعیین سقف اجاره‌بها
  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی