Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران به دنبال درگذشت امیر سرتیپ دوم منوچهر محققیپ پیام تسلیتی را صادر کرد

خبرگزاری میزان -بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی درگذشت امیر سرتیپ دوم منوچهر محققی از تیز پروازان و نخبگان نیروی هوایی ارتش پیام تسلیتی صادر کرد

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت امیر سرتیپ دوم خلبان منوچهر محققی از نخبگان و نوابغ پرواز با هواپیمای «اف ۴» و از تیز پروازان نیروی هوایی که با شجاعتی مثال زدنی رکوردار پرواز برون مرزی با هواپیمای اف ۴ بود، موجب تألم خاطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلحشوری‌های آن عزیز سفر کرده در هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن در تامین امنیت حریم آسمان جمهوری اسلامی ایران برگ زرینی در آسمان پر افتخار نیروی هوایی الهی ارتش سرافراز میهن اسلامی است.

ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم و همرزمان عزیز آن بزرگ مرد، از درگاه الهی برای آن اسطورهِ حافظ آسمان ایران اسلامی، علو درجات و همنشینی با همرزمان شهیدشان و برای خانواده گرامی و سایر بازماندگان صبر جزیل و اجر عظیم مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حبیب الله سیاری

بیشتر بخوانید: وداع با خلبان افسانه‌ای ارتش/ ۱۸۲ سورتی پرواز برون‌مرزی در کارنامه امیر منوچهر محققی

انتهای پیام/

برچسب ها: دریادار سیاری ارتش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دریادار سیاری ارتش درگذشت امیر سرتیپ دوم جمهوری اسلامی ایران منوچهر محققی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی

در پی درگذشت مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون، رئیس سازمان صداوسیما در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون
چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفتگو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبر‌های خوش موفقیت‌های جوانان مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.
پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما»

مسعود اسکویی مجری و مفسر ورزش رادیو وتلویزیون امروز در ۸۵ سالگی دارفانی را وداع گفت. وی مدتی پیش به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شده و مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد. وی از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. اسکویی از جمله پیشکسوتان خوش نام و خوش صدای رسانه ملی به شمار می‌رفت که تعصب و غیرت تحسین برانگیزی به رادیو و خصوصاً حوزه ورزش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش است
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی