Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم وولفسبورگ پس از چهار پیروزی متوالی، کسب یک تساوی و یک شکست، امشب(شنبه) در ادامه رقابت های هفته هفتم با نتیجه ۳ بر یک مقابل مونشن گلادباخ مغلوب شد تا برتری های متوالی این تیم در هفته‌های ابتدایی این رقابت ها خدشه‌دار شود.

در این دیدار که در ورزشگاه «فولکس واگن آرنا» برگزار شد، شاگردان «مارک فن بومل» از پس شاگردان «ادی هوتر» برنیامدند و نتیجه را به رقیب سر سخت خود واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بریل امبولو» در دقیقه ۵ و «جوناس هافمن» در قیقه هفت برای مونشن گلادباخ، «لوکا والد اشمیت» در دقیقه ۲۴ و «جو اسکالی» در دقیقه ۵+۹۰ برای وولفسبورگ در این دیدار گلزنی کردند.

مونشن گلادباخ با کسب هر سه امتیاز این دیدار ۱۰ امتیازی شد و به رده هشتم جدول رده بندی بوندسلیگا صعود کرد. وولسفبورگ نیز با قبول دومین شکست متوالی خود و ۱۳ امتیاز اندوخته خود همچنان در جایگاه پنجم این جدول باقی ماند.

زنبورها که در سال‌های گذشته از تیم های صدر جدول و یکی از رقبای اصلی بایرن مونیخ برای کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا بوده اند شنبه شب با پیروزی برابر آگزبورگ و صعود به جایگاه دوم در قد و قواره همیشگی ظاهر شده و به جایگاه واقعی خود رسیدند.

آنان امشب با نتیجه ۲ بر یک میهمان خود را مغلوب کرده و سه امتیاز دیگر کسب کردند.

«رافائل گوئرور» در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی و «یولیان برانت» دردقیقه ۵۱ برای دورتموند گلزنی و دروازه آگزبورگ را گشودند.

تنها گل میهمان را «اندی زقیری» در دقیقه ۳۵ درون دروازه زنبورها جای داد و اختلاف را به حداقل کاهش داد که البته این گل برای فرار تیمش از شکست کافی نبود. آگزبورگ با قبول این شکست و پنج امتیاز در رده پانزدهم ماند.

در دو دیدار همزمان نیز این نتایج به دست آمد:

هرتابرلین یک فرایبورگ ۲

اشتوتگارت ۳ هوفنهایم یک

تیم لایپزیش در ادامه رقابت های هفته هفتم و تا ساعتی دیگر برابر بوخوم به میدان می رود.

برنامه سایر دیدارهای این هفته از این قرار است:

ماینتس یونیون برلین

بایرن مونیخ فرانکفورت

آرمنیا بیلفلد بایرلورکوزن

تیم کلن در دیدار آغازین هفته هفتم که شب گذشته برگزار شد گریتر فورت قعرنشین را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد. گریتر فورت در این فصل به بوندسلیگا یک راه یافته و از هفت بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بوندسلیگا وولفسبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم

دیدار دو تیم دورتموند و لایپزیش با پیروزی پر گل لایپزیش به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال دورتموند و لایپزیش عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ویکم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لایپزیش به‌پایان رسید.

جیدون سانچو در دقیقه ۲۰ تک گل تیم دورتموند را به ثمر رساند.

ایکوما اوپندا در دقیقه ۲۳، بنجامین سسکو در دقیقه ۲+۴۵، محمد سیماکان در دقیقه ۴۶ و کریستوف بوامگارتنر در دقیقه ۸۰ گل‌های لایپزیش را رقم زدند.

خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش کد خبر 748525

دیگر خبرها

  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال