Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به راه روستایی و ۳۰ میلیارد تومان به بحث آب آشامیدنی روستایی و عشایری اختصاص پیدا کرده است و بر اساس اولویت در بین شهرستان‌ها توزیع شد.

علی شهریارپور ۱۰ مهرماه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به استان ابلاغ شده است، اظهار کرد: این اعتبارات شامل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، اعتبارات توازن، نفت، راه روستایی، اعتبار در اختیار نمایندگان استان، نفت، گاز، مالیات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است، در حال حاضر نیز ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل راه روستایی و آب شرب روستایی و عشایری توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری افزود: از ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبارات توازن حدود ۲۲۱ میلیارد تومان توزیع شده است و برای ۲۱۹ میلیارد تومان اعتبارات ملی طرح انتخاب و به سازمان برنامه و بودجه اعلام شده است.

وی بیان کرد: همچنین برای ۱۰۸۸ میلیارد تومان طرح ملی و ملی استانی شده موافقت‌نامه مبادله شده است و ۶۲ میلیارد تومان اعتبار نیز به بخش تنش آبی اختصاص پیدا کرده و برای این طرح‌ها موافقت نامه مبادله شد.

شهریارپور با اشاره به اینکه از ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات چهارمحال و بختیاری حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان تعیین تکلیف شده است، گفت: حدود ۳۹۸ میلیارد تومان اعتبار محرومیت‌زدایی به استان اختصاص یافته است، اما برای توزیع این اعتبار دچار اختلاف‌نظر هستیم و منتظر دستورالعمل جدید هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به راه روستایی و ۳۰ میلیارد تومان به بحث آب آشامیدنی روستایی و عشایری اختصاص پیدا کرده است و بر اساس اولویت در بین شهرستان‌ها توزیع شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۳۷ اولویت پژوهشی برای سال ۱۴۰۰ در چهارمحال و بختیاری تعیین شده است، گفت: باید علاوه بر اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی حدود یک درصد اعتبارات هزینه‌ای استان به فعالیت‌های پژوهشی اختصاص پیدا کند.

شهریارپور افزود: امسال ۶۰۰ میلیون تومان به مباحث پژوهشی در چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: برای تسهیل در روند سرمایه‌گذاری و کاهش نامه‌نگاری به دستگاه‌های اجرایی گروه کاری نقشه و اطلاعات مکانی تشکیل خواهد شد، تا دسترسی به اطلاعات مکان‌ها از طریق سامانه تسهیل شود.

در ادامه جلسه تهمتن عبدالهی- مدیرکل اقتصاد و دارایی چهارمحال و بختیاری از اختصاص ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل هدفمندی یارانه‌ها برای مباحث تولید، اشتغال و کارآفرینی خبر داد و گفت: سهم این استان از این اعتبارات ۴.۳ درصد است.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری پس از استان کرمانشاه در رتبه دوم برای تخصیص این اعتبارات قرار دارد، ۱۳ دستگاه اجرایی تا پایان آذرماه فرصت دارند بر اساس برنامه اعلام شده توسط وزارتخانه مربوطه این اعتبارت را جذب کند، اگر مهلت جذب اعتبار به پایان برسد این اعتبار به سایر استان‌ها اختصاص پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری اعتبار پروژه عمراني آب شرب راه روستایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری میلیارد تومان اعتبارات میلیارد تومان اعتبار روستایی و عشایری اختصاص پیدا راه روستایی توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حاتم شکری گفت: در این طرح مادران خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ماه ۱۳۹۶ به بعد باشد به شکل رایگان و کمک ۱۰۰ درصدی دولت بیمه می‌شوند و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار خواهند شد.

او تأکید کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۱۰هزار نفر از مادران خانه‌دار داری سه فرزند و بیشتر روستایی و عشایری پیش ثبت نام نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر انجام داده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان افزود: همه مادران واجد شرایط طرح می‌توانند با مراجعه به ۵۲ موسسه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

دیگر خبرها

  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال