Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، علی عطایی در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر درباره دلایل تأخیر در انتخاب کارگزار باشگاه پرسپولیس گفت: چند مشکل وجود داشت که باید برطرف می‌کردیم. قبل از اقاله (فسخ) قرارداد قبلی نمی‌توانستیم کارگزار جدید انتخاب کنیم که خوشبختانه این مسائل برطرف شد و آماده این مزایده هستیم.

معاون مالی پرسپولیس افزود: بحث کارگزار قبلی بود که باید با آن‌ها تعیین تکلیف می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانی که تکلیف قرارداد قبلی مشخص نشده نمی‌توانستیم وارد مزایده بعدی شویم. به هر حال تیم حقوقی ما موفق شد قرارداد با کارگزار قبلی را اقاله کند و در واقع مسیر برگزاری مزایده هموار شد.

او درباره احتمال انتخاب اسپانسر مشترک برای دو تیم سرخابی پایتخت تاکید کرد: در فرایند مزایده تمام ارکان بازرسی حضور دارند و این اتفاق بسیار شفافی است که رخ می‌دهد. برای این کار ابتدا مبلغ پایه مزایده می‌شود. باید مبلغی به عنوان پایه انتخاب شود.

عطایی درباره احتمال تغییر در مبلغ قیمت گذاری پرسپولیس نسبت به استقلال تصریح کرد: طبیعی است باشگاه استقلال اگر بخواهد مثل ما این کار را انجام دهد مبلغ پایه پایین‌تری نسبت به پرسپولیس خواهد داشت. ما چند قهرمانی متوالی و دو حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته ایم و مشخص است مبلغ پایه به مراتب بالاتری خواهیم داشت. شاید اسپانسر مشترک هم به وجود بیاید اما قیمت پایه خیلی متفاوتی خواهیم داشت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان از قرارگیری ۲ معلم این استان در جمع ۱۵ معلم نمونه کشور خبر داد.
امین سلیمانی از قرارگیری دو معلم این استان در جمع معلمان نمونه کشور خبر داد و گفت: «سلمان رستمی»، آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن و «جعفر عالی‌پورهفشجانی»، دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند و در جمع ۱۵ برگزیده قرار گرفتند.
وی افزود: همچنین «سیده سارا بخشایش»، دبیر متوسطه دوم بروجن نیز به عنوان معلم نمونه استان امسال انتخاب شد.
سلیمانی گفت: براساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان شامل یک معلم از هر دوره تحصیلی و گروه کیفیت‌بخشی مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور انتخاب شدند که سه نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و ۵ نفر نیز به عنوان گروه کیفیت‌بخشی معرفی شدند. همچنین از بین۳ معلم نمونه استانی دو نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: همچنین «فرخنده رحیمی»، مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، «فاطمه نجفی»، معاون آموزشگاه از ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، «اکرم پیرایش»، مراقب سلامت ناحیه یک شهرکرد، «مریم توکلی»، مربی پرورشی کوهرنگ و «فرشاد احمدی»، مشاور ناحیه یک شهرکرد به عنوان گروه کیفیت‌بخشی استان معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران