Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: سرعت تحولات و تغییرات در حمل و نقل بسیار زیاد است و وظیفه ما این است که با نگرش تحول‌گرا تنها بر موضوع کار و خدمت به مردم تمرکز کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین تکریم و معارفه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت، با حضور سجاد محمدعلی‌نژاد، مشاور و مدیرکل حوزه شهردار تهران و جمعی از مدیران حوزه حمل و نقل، مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تحت پوشش و مدیران ستادی این معاونت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشاور و مدیرکل حوزه شهردار تهران در ابتدای مراسم با اشاره به نگاه تحول‌خواه زاکانی گفت: «فعالیت‌ها و خدمات معاونت حمل و نقل می‌تواند آثار و نتایج این نگاه را به بدنه جامعه منتقل کند.

علی‌نژاد، هوشمندسازی، مردمی‌سازی و عدالت‌محوری را از شاخصه‌های نگرش مدیریت شهری در دوره جدید برشمرد و افزود: تغییر و تحول همواره باید با افزایش توان مدیریتی و ظرفیت‌ها و روش‌های جدید همراه باشد و سازمان‌ها پس از هر تغییر و تحولی، باید چند گام رو به جلو بردارند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های سید مناف هاشمی در زمان تصدی معاونت حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: «پیشینه و تحصیلات تخصصی دکتر شفیعی، معاون جدید حمل و نقل، این امیدواری را ایجاد می‌کند که مسیر تازه‌ای در حمل و نقل تهران بعنوان لگوی جهان اسلام گشوده خواهد شد.

سید مناف هاشمی نیز در ادامه این مراسم، با بیان اینکه معاونت حمل و نقل پایتخت، مسئولیت سنگینی است، گفت: «طی ۱۸ماه گذشته تلاش کردیم با تامین منابع پایدار مالی، بخش از مشکلات موجود در حوزه حمل و نقل را برطرف کنیم.

هاشمی با اشاره به اینکه فرسودگی ناوگان حمل و نقل از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی این معاونت است، افزود: «تهران امروز به ۱۵۰۰واگن، حدود ۶هزار اتوبوس و نوسازی ۴۰هزار تاکسی فرسوده نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه حمل و نقل عمومی به جدیت و همکاری تمامی بخش‌ها در مجلس، دولت و شهرداری نیازمند است، گفت: دلیل این‌که شهرداری تهران در یک دهه گذشته، نتوانسته توسعه ناوگان اتوبوسرانی و ریلی را محقق کند، ریشه در کمبود منابع مالی دارد و مدیران حوزه باید تمام همت خود را برای استفاده از ظرفیت‌ها و تبصره‌های قانونی بودجه به کار گیرند؛ چراکه در سایه هماهنگی با سایر دستگاه‌ها و تعامل داخلی در مجموعه مدیریت شهری می‌توانیم به اهداف مورد تأکید در حوزه حمل و نقل و ترافیک دست یابیم.

معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران هم در این آیین، با قدردانی از تلاش‌های انجام‌شده، از مسئولیت به عنوان موهبتی الهی نام برد و گفت: تصدی مسئولیت‌ها حتما باید با نیت الهی همراه باشد و گرنه نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.

سیدمجتبی شفیعی با اشاره به اهمیت و پیچیدگی فعالیت‌ها در حوزه حمل و نقل تصریح کرد: تصمیمات مدیران این حوزه، چه در عمق و چه در گستره، در زندگی مردم بسیار تاثیرگذار و حیاتی است؛ چراکه ما روزانه با سبک زندگی و رفت و آمد میلیون‌ها نفر سر و کار داریم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز اهمیت حمل و نقل در کشور جا افتاده است، تاکید کرد: مساله مهم، استفاده درست از فرصت‌ها برای کار و رفع مشکلات مردم است و گرنه تنها پذیرش مسئولیت‌های مختلف، حاصلی برای هیچ کس نخواهد داشت.

معاون جدید شهردار تهران در حوزه حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر اینکه باید روش‌ها و تاکتیک‌های نوینی را در این بخش به کار بگیریم، ادامه داد: سرعت تحولات و تغییرات در حمل و نقل بسیار زیاد است و وظیفه ما این است که با نگرش تحول‌گرا تنها بر موضوع کار و خدمت به مردم تمرکز کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدعلی نژاد ترافیک شهرداری تهران حمل و نقل و ترافیک شهرداری حوزه حمل و نقل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت را روز پنج‌شنبه با آئین خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مراسم آغاز و پایان دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تمام روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این برنامه‌ها تلاش شده است از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دهه کرامت امسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شده و مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود