Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بررسی روند قیمت ها در بازار تلفن های همراه از آرامش نسبی در بین تلفن های همراه برندهای سامسونگ و شیائومی حکایت دارد و در این بین اما تلفن های برند اپل موجود در بازار نوسانات بالایی را تجربه می کنند؛ بررسی روند قیمت ها در بازار تلفن های همراه برند اپل حاکی از آن است که قیمت ‌آیفون ۱۱ با ظرفیت ۱۲۸ از اواخر هفته گذشته تا امروز بیش از یک میلیون تومان افزایش یافته است و این تلفن همراه امروز ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است و آیفون ۱۱ پرومکس ظرفیت ۲۵۶ اما در این مدت کاهش قیمت ها را تجربه کرده است و این تلفن همراه از ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین تلفن های همراه آیفون ۱۲ نیز این نوسانات قیمتی به چشم می خورد؛ آیفون ۱۲ با ظرفیت ۱۲۸ از ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است و آیفون ۱۲ مینی اما در این مدت افزایش قیمت را تجربه کرده است و این تلفن همراه از ۲۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان امروز به ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

در بین تلفن‌های همراه سامسونگ، شیائومی و هواوی اما این نوسانات قیمتی بسیار ناچیز بوده است به طوری که سامسونگ گلکسی آ۵۱ از ۸ میلیون و ۷۹۷ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به ۸ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان رسیده است و در بین تلفن های همراه برند شیائومی نیز شیائومی رد می نوت ۹ پرو از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به ۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسیده است و هواوی وا۸ پی نیز از ۴ میلیون و ۸۴۹ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به ۴ میلیون و ۷۵۹ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز موبایل در جدول زیر آمده است:

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت موبایل سامسونگ شیائومی هواوی هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز بین تلفن های همراه هزار تومان رسیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت انواع شاهین +جدول قیمتی

به گزارش اتاق خبر به نقل از  تجارت‌نیوز، در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با کارکرد ۱۵ هزار کیلومتر امروز چهاردهم اردیبهشت ۶۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۷ هزار و ۲۰۰ کیلومتر ۷۹۵ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت روز انواع خودرو شاهین برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۳۲,۷۰۰ ۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ ۲,۷۰۰ ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۵۰,۰۰۰ ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ ۷,۲۰۰ ۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۴,۲۰۰ ۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۱۳,۰۰۰ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۱۸,۰۰۰ ۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۶۱,۰۰۰ ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۱۵,۰۰۰ ۶۹۵,۰۰۰,۰۰۰

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت جدید انواع باتری خودرو +جدول
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جدیدترین قیمت انواع شاهین +جدول قیمتی