Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان ایران موفق شدند کوبا را با اقتدار شکست بدهند.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان امروز (شنبه) به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان با هشت دیدار پیگیری شد. تیم والیبال جوانان ایران از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در شهر صوفیه بلغارستان و در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی برای رتبه نهم تا دوازدهم به مصاف کوبا رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ شاگردان بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در ست سوم این مسابقه 25 بر 17 مغلوب نماینده نخست منطقه نورسکا شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 19 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا 3 بر یک فاتح این میدان باشند.

این هفتمین دیدار تیم ایران در این رقابت‌ها بود و ملی‌پوشان جوان ایران در شش مسابقه قبلی، چهار برد سه بر صفر برابر مراکش (دوبار)، مصر و تایلند کسب و دو شکست سه بر دو نیز مقابل بلژیک و آرژانتین تجربه کردند.

در دیگر مسابقه امروز گروه تیم‌هایی که برای رتبه‌های نهم تا دوازدهم تلاش می‌کنند، تیم کانادا سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 17 تایلند را شکست داد تا حریف تیم ایران در آخرین روز مسابقات شود.

به این ترتیب، تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (یکشنبه) در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های جهانی سال 2021 برای کسب رتبه نهم به مصاف کانادا می‌رود.

همچنین در شهر کالیاری ایتالیا دو تیم روسیه و آرژانتین در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف یکدیگر رفتند و روس‌ها با شکست سه بر صفر آرژانتین به دیدارنهایی صعود کردند. در آخرین مسابقه امروز نیز دو تیم ایتالیا و لهستان به مصاف یکدیگر می‌روند تا فاتح این میدان، حریف روسیه در فینال این رقابت‌ها شود.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها دنیلو: گواردیولا همسرش را هم مثل یک فوتبالیست می بیند! کمیته استیناف AFC فرجام خواهی پرسپولیس را نپذیرفت سه لژیونر برگشتند، سه استقلالی جدید و بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ خط خوردند! توماس توخل: وقتی لیست انگلیس را دیدم، فکر کردم ریس جیمز به تیم واترپلو دعوت شده است! مورینتس: بدون شک توپ طلا را به بنزما می دادم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: والیبال جوانان جوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، گل‌گهر طی هفته‌های اخیر که نتوانسته نتایج خوبی کسب کند با غیبت توامان ستاره‌های خط میانی خود نظیر تورس، علیزاده، زنده‌روح و نوید عاشوری مواجه بوده و در قلب خط دفاعی نیز فقدان مسیح زاهدی حسابی به چشم آمد. حالا به استثنای عاشوری بقیه بازیکنان در دسترس اوزونیدیس هستند و تیم هم با انگیزه و امید بیشتری با توجه به حضور در مرحله بعدی جام حذفی در مسابقات آتی به میدان می‌رود.

مصاف گل‌گهر و شمس آذر پیش‌درآمد دیدارهای جذاب لیگ برتر در هفته بیست و ششم بود که البته با تساوی بدون گل تمام شد. در این مسابقه اما صحنه‌های هیجان انگیزی هم اتفاق افتاد و اگر شاگردان اوزونیدیس خودباوری و شانس بیشتری داشتند می‌توانستند با پیروزی از زمین مسابقه خارج شوند.

تورس که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با ارسال 6 پاس گل و زدن 5 گل یکی از ستاره‌های رقابت‌ها بوده، در مصاف با شمس آذر هم بارها در حملات با پاس‌های بلند مواج خود برای هم‌تیمی‌هایش خطرساز شد، اما اوج کار او در دقیقه 89 بود که ضربه ایستگاهی به دست آمده را با تبحر بالایی که در زدن ضربات نهایی دارد، به گل تیرک افقی دروازه کوباند. درنهایت این مسابقه با تساوی تمام شد اما بازگشتن و آمادگی مهره‌های خط میانی گل گهر نظیر زنده روح و علیزاده و قرار گرفتن آنها در کنار سایر نفرات می‌تواند سرمه‌ای پوشان را دوباره به همان هماهنگی بسیاری از هفته‌های لیگ برساند که شکست این تیم کار بسیار دشواری بود.

در این بین همچنین شنیده می‌شود که نوید عاشوری نیز تمرینات را آغاز کرده و شاید بتواند در چند مسابقه پایانی فصل و در صورت رسیدن تیم به فینال جام حذفی کمک حال کادر فنی بشود.

دیگر خبرها

  • گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود