Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جواد طاهری عصر شنبه در جلسه بررسی مشکلات نخستین زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ شرق کشور که در کاشمر قرار دارد افزود: باید شرایط را برای اشتغالزایی بیشتر در این مجموعه فراهم آورد هرچند نیروی سرمایه گذار خوب بسیار داریم اما برخی به خاطر شرایط و مشکلات از ایران می‌‎روند.

وی اضافه کرد: این که یک چنین واحد تولیدی در این شرایط بد اقتصادی سرپا مانده افتخاری برای منطقه و کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت پیشرو صالح هم در این جلسه گفت: اگر تسهیلات دریافت می‎‌کنیم برای به کارگیری جوانان همین منطقه است که از بیکاری رنج می‎‌برند اما برخی با تفکرات اشتباهی که دارند مدام در محافل مختلف علیه سرمایه‎‌گذاران صحبت می‎‌کنند و جامعه را نسبت به ما بدبین می‎‌کنند.

قدیر صالحی افزود: هرچند گفته می‌‎شود به واحدهای جوجه‌‎کشی و مرغ‌ ‎گوشتی دان یارانه‌ای اختصاص داده می‎‌شود اما ذرتی که می‎‌دهند فقط جوابگوی ۴۰ درصد و سویا جوابگوی ۳۰ درصد نیاز این زنجیره است و از سویی قیمت واکسن ۳۰۰ برابر شده است.

وی اضافه کرد: برخی مواقع رفتار کارشناسان ادارات دولتی با سرمایه‌گذران و تولیدکنندگان بسیار آزار دهنده است. سالهاست به عنوان یک تولید کننده فریاد می‌‎زنیم یارانه‌‎هایی که گفته می شود برای کاهش قیمت‎ها به تولیدکنندگان می‎‌دهند صحیح نبوده و فقط به جیب عده ‎ای خاص می‌‎رود.

مدیر عامل شرکت پیشرو صالحی با اشاره به این که سرمایه‌‎‌گذار نیازمند آرامش است اظهار داشت: مصرف روزانه دان مرغ تخم گذار این مجموعه ۳۰ تن، مرغ مادر ۱۵ تن و مرغ گوشتی هزار و ۲۵۰ تن است.

صالحی افزود: هرچند طی پنج سال گذشته نتوانستیم تخم ‎مرغ و مرغ را صادر کنیم اما با این وجود سالانه باز هم یک میلیون قطعه مرغ گوشتی و ۴۰۰ هزار مرغ تخم‎‌گذار را تولید می‎‌کنیم.

وی ادامه داد: برای سرپا نگه داشتن این مجموعه مجبور به دریافت تسهیلات از روش‎های مختلف هستیم در غیر این صورت هر روز باید تعدیل نیرو داشته باشیم.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سویا کاشمر تخم مرغ صنعت مرغداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سویا کاشمر تخم مرغ سویا کاشمر تخم مرغ صنعت مرغداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود

ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود، گفت: درست است که امروزه مردم در خصوص معیشت مشکل دارند، اما در این جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد و دشمن را شکست خواهیم داد.

سید هادی طباطبایی امروز، ۱۰ اردیبهشت در جشنواره امتنان اظهار کرد: کارگران و کارفرمایان دو بال عمده تولید در کشور هستند. حوزه تولید سالیان سال مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و امسال تاکید ایشان در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم است. بنابراین باید این حوزه در سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردمی و حرکت تند همراه باشد تا به نقطه مطلوب برسیم. 

وی با اشاره به اینکه جمعه هفته آینده دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم برگزار می‌شود، افزود: از مردم انتظار می‌رود مانند مرحله اول انتخابات که مشارکت آنان افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران بود، در این مرحله هم به صورت حداکثری مشارکت داشته و با حضور گسترده خود دشمن را ناامید کنند، زیرا این مرحله تکمیل‌کننده مرحله اول است‌. پیش‌بینی دشمن از مشارکت مردم در مرحله اول ۲۰ الی ۳۰ درصد بود که مردم خراسان رضوی افتخارآفرینانه مشارکت ۴۷.۴ درصدی را ثبت و دشمن را ناامید کردند. 

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: نتیجه افتخار در انتخابات، افتخار در میدان و دیپلماسی‌ ایران بود، زیرا وعده صادق به پشتوانه مردم شکل گرفت و باعث شد که اسرائیل از خاک ایران مورد حمله قرار گیرد و در پاسخ به تجاوزی که به کنسولگری ایران انجام داده بود، تنبیه شود. بارها گفته‌ایم که اهل جنگ نیستیم اما دفاع را به خوبی انجام می‌دهیم، زیرا زمان بزن در رو تمام و این امر به تمامی دشمنان جمهوری اسلامی ثابت شده است. 

طباطبایی با بیان اینکه زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود، گفت: درست است که امروزه مردم در خصوص معیشت مشکل دارند، اما قطعا به فرمان مقام معظم رهبری در این جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد و دشمن را شکست خواهیم داد. وعده خداوند، وعده‌ای صادق است و در آیه ۷ سوره محمد فرموده است: «ای اهل ایمان! اگر خدا را یاری کنید، خداوند نیز شما را یاری می‌کند و قدم‌هایتان را ثابت خواهد کرد.» 

وی ادامه داد: بنده تمامی زحمات شما کارگران را در جبهه جنگ اقتصادی و تولید ارج می‌نهم و از تمامی کارگران عزیز که برای پیشرفت و سربلندی کشور ایران تلاش می‌کنند، صمیمانه کمال تشکر را دارم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند