Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر شهرام حبیب‌زاده روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اقدام بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و در پی تصمیم واکسیناسیون دانش‌آموزان و افراد بالای ۱۲ سال انجام می شود و برنامه‌ریزی لازم برای تزریق سریع واکسن در این گروه سنی انجام شده است.

وی با درخواست از همه شهروندان و خانواده‌ها برای تحقق این هدف و همکاری لازم برای سرعت بخشیدن تزریق واکسن در این گروه سنی افزود: خانواده‌ها اطلاعیه مشترک معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و آموزش و پرورش استان در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان را حتما پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بیان کرد: تلاش ما این است که با همکاری خانواده‌ها  و هماهنگی انجام شده برای اجرای طرح واکسیناسیون این گروه سنی تا نیمه آبان ماه، مدارس استان پس از واکسیناسیون همه دانش‌آموزان برای تحصیل حضوری آماده شود.

وی در ادامه با اشاره به تزریق ۸۹۵ هزار و ۹۱۸ دُز واکسن کرونا برای گروه‌های هدف در استان اردبیل استان از ۲۲ بهمن سال گذشته تاکنون اظهار کرد: تاکنون ۶۴۴ هزار و ۶۲۴ دُز واکسن نوبت اول و ۲۵۱ هزار و ۲۹۴ دُز واکسن نوبت دوم در این استان تزریق شده است.

دکتر حبیب‌زاده همچنین با اشاره به تداوم فرایند واکسیناسیون کرونا در استان اردبیل و افزایش سرعت واکسیناسیون در این استان با اختصاص محموله‌های پرتعداد واکسن کرونا به استان افزود: امیدواریم با ادامه همین روند، تا آخر همین ماه، تمام گروه‌های سنی و بسیاری از گروه‌های شغلی واکسینه شوند.

وی تاکید کرد: حتی افرادی که ۲ دُز واکسن کرونا زده‌اند و ۲ هفته از زمان واکسیناسیون آنها گذشته است، باید ماسک زده و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند چون واکسیناسیون باعث پیشگیری از ابتلا نمی‌‍‌شود و تنها در پیشگیری از مرگ و میر موثر است.

به گزارش ایرنا، روند نزولی شیوع بیماری کووید.۱۹ در استان اردبیل که از چهار هفته پیش آغاز شده، همچنان ادامه دارد به طوری که شمار جان‌باختگان روزانه کرونا در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته به یک نفر کاهش یافته و مجموع جان‌باختگان کرونا در این استان نیز به ۲ هزار و ۴۷۲ نفر رسید.

بنا به اعلام ستاد مدیریت کرونای استان اردبیل، طی شبانه‌روز گذشته مجموع مبتلایان بستری در مراکز درمانی این استان به ۲۳۵ نفر کاهش یافته که ۶۶۲ نفر کمتر از بالاترین رکورد ثبت شده در ۴۰ روز قبل است.

بنا به اعلام این ستاد، در ادامه روند نزولی شیوع کرونا در استان اردبیل، آمار مبتلایان روزانه کرونا به ۳۲ نفر رسیده که نسبت به بالاترین آمار ثبت شده در ۴۰ روز پیش، ۱۵۷ نفر کاهش را نشان می‌دهد.

به گزارش ستاد مدیریت کرونای استان اردبیل، هم اکنون شیوع بیماری کووید.۱۹ در این استان در وضعیت نارنجی قرار دارد و شاخص شمار ابتلای جدید، آمار بستری همزمان و تعداد جان‌باختگان به شکل چشمگیری کاهش یافته و به پایین‌ترین حد ۲ ماه اخیر رسیده است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، هم‌اینک شهرستان‌های کوثر، نمین، گرمی، اصلاندوز، سرعین، نیر و بیله‌سوار در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، خلخال، پارس‌آباد و مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

بالاترین آمار مربوط به فوت بیماران مبتلا به کرونا در استان اردبیل در هشتم آذرماه سال گذشته با ۲۲ فوتی، بیشترین آمار بستری روزانه مبتلایان کرونا با ۱۸۹ نفر و بالاترین رکورد بستری همزمان مبتلایان نیز با ۸۹۷ نفر در روز ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها کرونا طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 استان اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 کرونا طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 استان اردبیل بهداشت و سلامت استان اردبیل د ز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه

گروه وکلا برای صلح در هلند شکایتی را علیه ۱۲ مقام صهیونیست و در راس آنان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به دلیل جنایاتی که ارتش صهیونیستی در غزه مرتکب شد، به دادگاه کیفری بین‌المللی ارائه کرد.

براساس گزارش القدس العربی، ابراهیم ییلدیریم، وکیل دادگستری و یکی از اعضای این گروه متشکل از ۲۰۰ وکیل، در بیانیه‌ای به خبرگزاری آناتولی گفت که آنها علیه شخصیت‌های برجسته صهیونیستی مانند نتانیاهو و تعدادی از وزرای او شکایت کرده‌اند.

او افزود: این شکایت مشتمل بر ۱۶۳ صفحه و جامع‌ترین شکایت کیفری تا به امروز است. شکایتی که به دفتر دادستانی دیوان کیفری بین‌المللی ارسال شده است شامل ۱۲ مقام صهیونیست است.

این وکیل دادگستری اعلام کرد: متن شکایت توسط ۹ نفر از کارشناسان حوزه حقوقی و جرایم تهیه شده است. همچنین کمپینی برای جمع آوری امضا برای کسانی که می‌خواهند از این شکایت حمایت کنند راه اندازی کردیم و تعداد امضاکنندگان شکایت از ۵۰۰ نفر گذشت.

رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که ده‌ها هزار شهید و مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند، ویرانی عظیم و قحطی برجای گذاشته که جان کودکان و سالمندان را گرفته است.

این رژیم با وجود صدور قطعنامه آتش بس فوری توسط شورای امنیت و علیرغم حضور در دادگاه بین المللی دادگستری به اتهام ارتکاب «نسل کشی» به جنگ خود ادامه می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • فیلم | لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام در رفسنجان
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه