Web Analytics Made Easy - Statcounter

درخشش امین خواجه‌ خلیلی برابر کوبا در والیبال قهرمانی جوانان جهان.

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان امروز (شنبه) به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان با هشت دیدار پیگیری شد. تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مرحله به مصاف کوبا رفت و 3 بر یک این تیم را شکست داد تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، امین خواجه‌خلیلی، بازیکن شماره 13 ایران و رامیرز بازیکن شماره دو کوبا با کسب 17 امتیاز، به صورت مشترک عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و کوبا را به دست آوردند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مسابقه 92 امتیاز شامل 38 امتیاز از حمله، 18 امتیاز از دفاع، 5 امتیاز سرویس و 31 امتیاز از اشتباهات تیم کوبا به دست آورد.

در طرف مقابل تیم کوبا نیز 82 امتیاز در این مسابقه به دست آورد که شامل 41 امتیاز حمله، 13 امتیاز دفاع، 2 امتیاز سرویس و 26 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران بود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (یکشنبه) در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های جهانی سال 2021 برای کسب رتبه نهم به مصاف کانادا می‌رود.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها دنیلو: گواردیولا همسرش را هم مثل یک فوتبالیست می بیند! کمیته استیناف AFC فرجام خواهی پرسپولیس را نپذیرفت سه لژیونر برگشتند، سه استقلالی جدید و بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ خط خوردند! توماس توخل: وقتی لیست انگلیس را دیدم، فکر کردم ریس جیمز به تیم واترپلو دعوت شده است! مورینتس: بدون شک توپ طلا را به بنزما می دادم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: والیبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، تیم‌های روستوف و اورنبورگ در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم می‌روند.

محمد محبی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است، اما محمد قربانی در ترکیب اصلی اورنبورگ حضور دارد و برای تیمش به میدان می‌رود.

این دو بازیکن ایرانی، پیش از آغاز مسابقه و زمانیکه بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شده بودند، با هم دیداری داشتند. محبی به سمت قربانی رفت و این بازیکن را در آغوش گرفت و آنها دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

نکته جالب اینکه کانال تلگرامی باشگاه روستوف با انتشار ویدیو خوش و بش این دو بازیکن، نوشت: سلام ایران.

کانال رسمی روستوف با انتشار این ویدیو و قرار دادن ایموجی پرچم ایران، نوشت: سلام ایران.

دیگر خبرها

  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد