Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:09:41 GMT

شهروند بحرینی لباس‌های تولید اسرائیل را آتش زد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۴۲۹۶

شهروند بحرینی لباس‌های تولید اسرائیل را آتش زد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

یک مرد بحرینی بعد از آن که متوجه شد لباس‌های خریداری شده‌اش تولید اسرائیل است آن را به آتش کشید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی المنار به نقل از صفحه جمعیت وفاق ملی بحرین در شبکه مجازی خبر داد یک شهروند بحرینی بعد از آن که متوجه شد لباس‌های خریداری شده اش از بازار منامه ساخت اسرائیل است، آن را به آتش کشید و از این کار خود تصویر برداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این اقدام در راستای اعتراضات گسترده مردم بحرین در مخالفت با سازش را اسرائیل است.

مردم بحرین بعد از سفر یائیر لاپید وزیر خارجه اسرائیل به بحرین و افتتاح سفارت اسرائیل در منامه اعتراضات خود را به روند سازش به نقطه اوج خود رسانده اند.

به نوشته المیادین هشتگ بحرین مخالف صهیونیست‌ها است و بحرینی‌ها علیه سازش، در این کشور به ترند شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند.

امیرعبداللهیان: ارمغان تل‌ آویو برای منطقه و بحرین تنها ناامنی استالزهار: سفر «لاپید» به بحرین خیانت استتظاهرات بحرینی‌ها در محکومیت سفر وزیر خارجه اسرائیلسفارت صهیونیست‌‎ها در بحرین افتتاح شدالوفاق سفر وزیر خارجه اسرائیل به بحرین را محکوم کردحماس: استقبال بحرین از وزیر خارجه رژیم اشغالگر جنایت علیه امت اسلامی استواکنش جهاد اسلامی فلسطین به افتتاح سفارت اسرائیل در بحرینواکنش ایران به سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس

به گزارش همشهری‌آنلاین، یک روز پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی و دیدار او با سران اسرائیل، رهبر اپوزیسیون این رژیم به امارات سفر کرد.

دفتر لاپید با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در «یک سفر دیپلماتیک» به ابوظبی با وزیر خارجه امارات شیخ عبدالله بن زاید دیدار کرد.

طبق این روایت، دیدار در خانه وزیر خارجه امارات انجام شد و آنها درباره «تلاش‌های جاری برای دستیابی به توافق برای آزادی گروگان‌ها و این موضوع که غزه پس از پایان جنگ چگونه خواهد بود»، بحث کردند.

دفتر نخست‌وزیر سابق اسرائیل در این دیدار بر «نیاز فوری برای آزادی گروگان‌ها» تاکید کرد و به وزیر خارجه امارات گفت که «هر کشوری در منطقه می‌تواند بر این توافق تأثیر بگذارد».
لاپید افزود:« اسرائیل این منفعت را دارد که به همراه امارات متحده عربی و کشورهای عربی میانه رو، همکاری سیاسی و اقتصادی ایجاد کند که بتواند راه‌‎حل‌هایی برای مشکلات جهانی ارائه دهد و با انواع تهدیدات منطقه‌ای مقابله کند».

کد خبر 848898 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل - امارات خبر ویژه

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • بلینکن: حماس مقصر عدم حصول آتش‌بس است
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد