Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموران انتظامی شهرستان اردستان در استان اصفهان موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق هنگام سرقت قطعات خطوط ریل قطار قبل از عبور قطار به مقصد مشهد شدند.

به گزارش ایرنا، غلامرضا هاشمی‌زاده فرمانده انتظامی اردستان عصر جمعه در جمع خبرنگاران از نجات جان مسافران قطار مشهد خبر داد و اظهارکرد: سه نفر سارق در حال باز کردن و ربودن قطعات ریل راه‌آهن و پیچ و مهره و فنر ریل راه‌آهن مسیر اصفهان بادرود (ایستگاه عباس‌آباد اردستان) بودند که ماموران پاسگاه انتظامی باقرآباد با حضور به موقع در محل وقوع سرقت، هر سه سارق را هنگام ارتکاب جرم دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با اقدام به موقع ماموران پاسگاه انتظامی باقرآباد اردستان، ۴۰۰ مسافر قطار مسافربری اصفهان ، مشهد نجات پیدا کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای پیمان جبلی فاتحان خیبر نجات جان قطار مشهد سارقان اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای پیمان جبلی فاتحان خیبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد