Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@17:30:36 GMT

مورینیو: تساوی بدون گل از باخت 5-4 بهتر است

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۴۴۷۵

مورینیو: تساوی بدون گل از باخت 5-4 بهتر است

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می گوید نتیجه گیری برای این تیم مهم‌ترین چیز است.

به گزارش "ورزش سه"، رم این روزها با هدایت ژوزه مورینیو شرایط نسبتاً خوبی را تجربه می کند. جالوروسی پنجشنبه شب در چارچوب لیگ کنفرانس موفق شد با سه گل زوریا را شکست دهد و حالا شاگردان ژوزه مورینیو فردا شب در چارچوب هفته هفتم سری آ به مصاف امپولی خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در نشست خبری پیش از بازی برابر امپولی گفت: "نتیجه مهم ترین چیز است. اگر فوتبال هجومی بازی می‌کنید و نهایتاً 5-4 شکست می خورید، بهتر است همان نتیجه 0-0 را به دست بیاورید و یک امتیاز کسب کنید. صعود به صدر جدول غیرممکن است مگر اینکه یک تیم متعادل و کامل باشید. همه مربیان می خواهند فوتبال خوبی بازی کنند اما من بیش از همه روی نتیجه متمرکز شده ام. انجام هر دو امکان پذیر است، اما نتیجه مهمتر است.

 

 

 

 

نکته اساسی در فوتبال دفاع خوب است. ما تیمی می خواهیم که موقعیت ایجاد کند، اما دفاع خوبی هم انجام دهد. ما دو بازی اخیر خارج از خانه خود را علیرغم زدن دو گل از دست دادیم و این نشانه بدی است. دریافت 6 گل در دو بازی بسیار زیاد است."

 

فشار روی رم بعد از دو شکست: "من فقط می توانم از هواداران برای تمام حمایت هایی که از تیم و از من نشان دادند تشکر کنم. این نشان می دهد که رمی بودن به چه معناست. حمایت از تیمی که همیشه برنده است آسان است. ما دو بازی را باختیم اما نگرش، انگیزه، کیفیت و تلاش مناسب را داشتیم.  یک طرفدار می تواند این را درک کند. هواداران همچنین می دانند که ما در آغاز این روند هستیم و کاری که انجام می دهیم زمان بر است."

 

 

 

 

تمدید قرارداد لورنزو پلگرینی: "از لحظه ای که شنیدم باشگاه نمی خواهد بازیکنی مانند او را که متولد رم است را از دست بدهد و لورنزو به من گفت که می ماند، به این اتفاق اطمینان داشتم. ما می دانستیم که این قضیه چطور پایان پیدا می‌کند و فکر می کنم که این تصمیم درستی برای همه بود."

آ اس رم ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آ اس رم ژوزه مورینیو سرمربی ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات

به گزارش ورزش سه، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد که در این بازی دو تیم الامارات و الوحده به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده و آندرس اینیستا در ترکیب اصلی الامارات به میدان رفتند که تقابل این دو بازیکن در نهایت برنده نداشت تا الوحده با توجه به اینکه در سه بازی اخیر خود دو شکست و یک تساوی را کسب کرده در وضعیت خطرناکی قرار گرفته است.
احمد نوراللهی در بازی امشب تیمش ۶۲ لمس توپ و آمار ۸۹ درصد پاس صحیح را به جا گذاشت و حتی یک مرتبه اقدام به شوت‌زنی کرد که شلیکش به تیرک دروازه برخورد کرد اما به گل تبدیل نشد تا بدین ترتیب نوراللهی در شب تساوی تیمش، از بهترین بازیکنان الوحده باشد.

البته در نهایت هم آندریاس اینیستا به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد که البته از نگاه آماری هم وضعیت خوبی داشت و با عملکردش در میانه زمین، نمره ۸ گرفت که بالاترین نمره اینیستا در این فصل بوده است.
او پس از روزهای خوبی که با در اواسط فصل داشت، در هفته‌های آخر دچار تزلزل شده و به نظر می‌رسد این افت با نتایج الوحده رابطه مستقیم دارد که آنها اکنون از رتبه‌های بالایی به کلی فاصله گرفتند.

دیگر خبرها

  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود