Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@11:45:49 GMT

راز مثلث برمودا چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۴۴۷۹

راز مثلث برمودا چه بود؟

شاید شما هم راجب مثلث برمودا چیزهایی شنیده‌اید که درک و فهم آن کمی‌ دشوار و غیرمنطقی به نظر می‌رسد. شاید هم شما از آن دسته افرادی هستید که اصلا هیچ‌ اطلاعی از این موضوع نداشته و علاقه دارید تا با آن آشنا شوید.

به گزارش برنا؛ نام مثلث برمودا را حتما شنیده اید. سه جزیره در اقیانوس اطلس که هر ساله قربانی‌های بسیار زیادی را می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مثلث باعث شده است که تابه حال کشتی‌ها و هواپیما‌های بسیار زیادی در این منطقه دچار مشکل شوند. همچنان نیز کسی نمی‌داند چه اتفاقی دراین منطقه رخ میدهد چرا که کسی نمی‌تواند به انجا برسد.

مثلث برمودا که برخی آن را با نام مثلث شیطان یا دریای مرگ می‌شناسند، یک منطقه در ناحیه غربی اقیانوس اطلس شمالی است. گفته می‌شود در این محدوده بیش از 50 کشتی ناپدید شده و هیچ اثری تا به امروز از آ‌ن‌ها برجای نمانده است. حتما به این نکته فکر می‌کنید که این موضوع خیلی پیچیده نیست و ممکن است این منطقه دارای شرایط نامساعدی باشد.

اما نکته‌ای که این محدوده را بسیار خاص و ترسناک‌تر می‌کند این است که طبق اطلاعات منتشر شده 21 هواپیما نیز هنگام ورود به این منطقه ناپدید شده‌اند و تا به امروز کسی از آن‌ها هیچ خبری ندارد. نظریه‌های بسیار زیادی در مورد مثلث برمودا وجود دارد که تا به امروز هیچ کدام از آن‌ها قطعی نشده و این عمل باعث شده تا هنوز مثلث برمودا یک علامت سوال بزرگ برای داشنمندان و مردم جهان باقی بماند.

دو نظریه که بسیار در بین مردم رایج بوده نسبت دادن این مکان به یک ماشین زمان بسیار غول‌پیکر و فعالیت موجودات فرازمینی در این مکان است.

طبق اطلاعاتی که از مثلث برمودا وجود دارد، مساحت این منطقه بین یک میلیون و سیصد کیلومتر مربع تا سه میلیون و نهصد کیلومتر مربع تخمین زده شده است و هنوز بین ابعاد آن اختلاف نظر وجود دارد. نکته جالبی که وجود دارد انجمن جغرافیای ایالات متحده این مثلث را به رسمیت نمی‌شناسند و در نقشه‌های سازمان‌های دولتی اسمی از آن برده نمی‌شود.

مثلث برمودا بر روی آب‌های اقیانوس اطلس و در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع شده است. راس این مثلث نزدیک برمودا، قسمت انحنای مثلث از سمت پایین فلوریدا گسترش یافته و با عبور از پورتوریکو به سمت جنوب و شرق منحرف می‌شود و از دریا سارگاسو گذر کرده و دوباره به سمت برمودا باز می‌گردد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقیانوس مثلث برمودا راز مثلث برمودا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام در لرستان

به گزارش خبر گزاری صداو سمای استان لرستان؛ کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:برای فردا جوی آرام و پایدار در استان پیش بینی می‌شود.
 کبری غفوری نژاد افزود:روز دوشنبه از ساعات بعد از ظهر پوشش ابر منطقه افزایش می‌یابدو در مناطق غربی و جنوبی بارش‌های خفیف و پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق خواهیم داشت.
 روز سه شنبه تا پایان هفته سامانه بارشی بر روی منطقه فعال خواهد بود .
در ۲۴ ساعت گذشته پپلدختر با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشنر با ۵ درجه سانتیگراد بالایب صفر گرمتریمن و سردترین شهر‌های استان بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ بمب عمل‌نکرده در منطقه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • تصاویر | سیلاب در منطقه دشتیاری
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • معمای «مثلث برمودا»
  • جوی آرام در لرستان
  • علم چگونه معمای «مثلث برمودا» را حل کرد؟