Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@22:45:47 GMT

اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس‌جمهور پیگیری می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۴۵۶۴

اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس‌جمهور پیگیری می شود

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شبکه خبر، "سیدعلی احمدزاده" استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با تیتر امشب گفت: عمده هدف رییس جمهور در پنجمین سفر یکروزه استانی خود (۹ مهر ۱۴۰۰) به یاسوج، دیدار با مردم و بازدید از روند اجرای پروژه‌ای نیمه تمام و درحال ساخت استان بود.

احمدزاده از تصویب ۲۱۷ طرح در سفر استانی رییس جمهور گفت و افزود: این طرح‌ها در عرصه‌های زیربنایی ۸۰ طرح، صنعت و معدن ۵ طرح، بهداشت ۱۴ طرح، فرهنگی و اجتماعی ۴۸ طرح، نفت و انرژی ۱۴ طرح، آب و خاک و کشاورزی ۵۲ طرح و در زمینه اشتغال جوانان ۴ طرح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سی سخت که مرکز زلزله زمستان سال گذشته بود، می بایست هزار واحد مسکونی بازسازی می شد که برخی از آنها تحویل داده شده و برخی نیز در مرحله نازک کاری است.

او گفت: مسئولان بنیاد مسکن قول دادند که تا آبان امسال واحدهای باقیمانده نیز تکمیل و تحویل داده شود.

احمدزاده گفت: طبق گزارش ها در برخی از مناطق غربی استان، مدارس مناسبی وجود ندارد و از کپر و کانکس استفاده می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رییس جمهور تاکید کردند که هرچه زودتر مدارس مناسب برای این مناطق ساخته شود.

استاندار ایلام هم از چهارمین سفر استانی سید ابراهیم رییسی در دوم مهر به ایلام گفت و افزود: توجه به مناطق کم برخوردار و پیگیری تکمیل پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت، اولویت‌های تاکیدات رییس جمهور در سفر به استان ایلام بود.
نوذری گفت: توجه جدی به میادین نفتی، استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و توسعه زیرساخت‌های اربعین از مواردی بود که به آن‌ها بودجه اختصاص داده شد.

استاندار ایلام گفت:در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان، در مجموع ۲۷۵ طرح با اعتبار ۱۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تصویب شد.
او گفت: همچنین ۱۸۶۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی نیز تائید شد.

"حمید ملانوری شمسی" استاندار خراسان‌جنوبی هم از چهارمین سفر استانی رییس جمهور در دوم مهر به بیرجند گفت و افزود: توجه به وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانکاری و اصلاح نظام پیمانکاری از تاکیدات رییس جمهور در سفر به استان خراسان جنوبی بود.

وی گفت: پرداخت طلب‌های پیمانکاران از دیگر مواردی بود که رییس جمهور بر آن تاکید داشتند.
استاندار خراسان جنوبی در ارتباط تصویری با تیتر امشب گفت: در بخش توسعه کشاورزی صنعتی، ساخت ۷۰۰ هکتار گلخانه در دستور کار قرار گرفته است. با فراوری محصولات استراتژیک استان یعنی زرشک، عناب و زعفران، کشاورزان استفاده بهتری می‌برند. حجم ویدیو: 1.36M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46 دانلود ویدیو پربیننده ترین سفر رییس جمهور به یاسوج + عکس جهاد سازندگی در کشور احیا می‌ شود / موانع تولید باید برطرف شوند شتاب در واکسیناسیون دانش آموزان ضروری است / محدودیت های هوشمند به تدریج جایگزین تعطیلی ها می شود بازدید رییسی از سد در حال ساخت تنگ‌ سرخ حمایت از سرمایه گذار باید شکل عملی به خود گیرد / ضرورت تسریع در فعال سازی ظرفیت های معطل مانده صنعت و تولید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رییس جمهور رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تأکید رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت و استانداران مبنی بر پیگیری ویژه موضوع بیکاری در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با صدور این دستور خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، خواستار تشکیل این کارگروه ویژه در هفته جاری شد.

در این راستا رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار بیکاری از جمله لرستان شد.

استاندار لرستان نیز پیرو این دستور، با تشکیل این کارگروه به‌صورت ویژه موضوع اشتغال استان را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6098067

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره کارگران جان باخته حین خدمت برای نخستین بار در استان اصفهان
  • برگزاری یادواره کارگران جان باخته حین خدمت برای اولین بار در استان اصفهان
  • مسکن؛ مهم‌ترین اولویت‌ سفر دور دوم رئیس‌جمهور به قم است
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان