Web Analytics Made Easy - Statcounter

«صولت مرتضوی » شنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما افزود: پس از استقرار دولت سیزدهم رئیس جمهور از زمان آغاز به کار دولت تا کنون تقریبا هر هفته به یک استان سفر کرده و همه اهداف سه سفر سرزده ایشان نیز محقق شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما تقریباً با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان تام‌الاختیار وزرا و سازمان‌ها با محوریت معاونت اجرایی در سفرهای استانی موارد متعدد را مورد بررسی قرار می‌دهیم، افزود: در این سفرها  درباره موارد متعددی که مربوط به آن استان است، تصمیم‌گیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضوی با بیان اینکه در برخی از استان‌ها مولفه‌ها و شاخص‌های توسعه آنها نسبت به میانگین شاخص کشوری عقب‌تر است، گفت: وقتی که در حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای مرتبط و دستگاه‌های اجرایی برای انجام سفر استانی توافق می شود، بستر برای سفر رئیس جمهور در این حوزه مهیا می‌شود.

 وی بر سفر استانی رئیس جمهور به استانهای محروم و کمتر توسعه یافته تاکید کرد و گفت: به همین منظور طبق برنامه ‌ریزی‌های انجام شده استان ایلام و استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند تا با رفع محرومیت ها در این استانها بتوانیم به یک تعادل نسبی در کشور برسیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور اظهارداشت: قبل از انجام سفر با مسئولان استان جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم و حسب نیاز اقدامات لازم انجام می‌شود، یعنی در این جلسه بررسی می‌شود که مشکلات استان در چه محورهایی است، لذا وزیر منتخب به عنوان نماینده رئیس جمهور از قبل انتخاب و به شهرستان مورد نظر اعزام می‌شود.

ادامه دارد

برچسب‌ها شورای عالی استان ها سفر استانی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای عالی استان ها سفر استانی دولت شورای عالی استان ها سفر استانی دولت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکار‌های تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکار‌های رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است