Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،عطاالله رییسی  معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان اظهار داشت: یک لنج صیادی دچار نقص فنی شده و یک لنج دیگر با ۱۶ سرنشین که برای نجات و هدایت لنج به حوضچه بندرصیادی وارد دریا می. شوند در مسیر دچار توفان شده و طنابی که لنج را بکسل کرده بود پاره و به پنکه لنج برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه طوفان ۲ لنج صیادی را به صخره می‌کوبد و در پی آن ۲ لنج شکسته و غرق می‌شوند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان افزود: متاسفانه ۱۶ سرنشین ۲ لنج صیادی بعد از حادثه به دریا می‌زنند و ۱۱ نفر خودشان را به ساحل می‌رسانند و پنج صیاد باقی‌مانده همچنان بعد گذشت بیش از ۱۰ ساعت مفقودی خبری از آنان نیست.

وی تصریح کرد: عملیات جستجوی صیادان در بندر پسابندر ادامه دارد.

رییسی گفت: متاسفانه توفان حاره‌ای شاهین خسارت زیادی به زیرساخت‌های بنادر صیادی و سوله‌های ماهی وارد کرده و سقف برخی از آنان را کنده است.

وی افزود: براورد خسارت بعد از توفان انجام و اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه ۲ لنج شکسته و غرق شده ارزش هر لنج بیش از ۱۰ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵ هزار صیاد و یک هزار لنج و هزار و ۵۰۰ قایق در چهار شهرستان چابهار، دشتیاری، زرآباد و کنارک در حال فعالیت هستند.

وی گفت: هشدار‌های لازم هواشناسی درخصوص منع تردد شناور‌ها به صیادان داده شده و لنج و قایق‌ها به مکانی امن انتقال داده شده‌اند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیلات سیستان و بلوچستان توفان حاره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، شهید آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بود که ششم اردیبهشت ماه سال گذشته این عالم ربانی در یکی از بانک‌های بابلسر استان مازندران مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • عکس | جریان زندگی پس از سیل در دشتیاری !
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت