Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@15:34:32 GMT

ویژه برنامه دهه آخر ماه صفر با تشرف

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۴۷۸۳

ویژه برنامه دهه آخر ماه صفر با تشرف

به مناسبت فرارسیدن ، ایام سوگواری رحلت رسول اکرم صلی الله علیه وآله و شهادت امام رضا علیه السلام ویژه برنامه تشرف از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش برنا، مجید صفری تهیه کننده برنامه تشرف گفت: در 58 مین قسمت از ویژه برنامه تشرف که امروز شنبه 10 تیرماه ساعت 30 : 19 دقیقه پخش می شود، میزبان 2نفر از قهرمانان ملی و از دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری با بیان اینکه در این برنامه که بصورت زنده از پشت بام حرم رضوی پخش می شود "جواد کریمی"، عضوتیم ملی والیبال و بهترین پاسور آسیا به همراه مرتضی مهرزاد عضو تیم ملی والیبال نشسته و صاحب عنوان طلای المپیک حضور دارند، گفت: این 2 ورزشکار بین المللی در "تشرف" از ارتباط معنوی شان با امام رضا علیه السلام و نقش دین در موفقیت شان می گویند.

تهیه کننده برنامه تشرف در ادامه گفت: این ویژه برنامه در ۱۰ قسمت و با عنوان پویش خادم الرضا تهیه شده است و پنجشنبه روز شهادت علی بن موسی الرضا علیه السلام هم از ساعت ۱۰صبح تا ۳۰ : ۱۱ دقیقه از پشت بام حرم رضوی تقدیم بینندگان می شود.

به گفته صفری ، از دوشنبه این هفته تا چهارشنبه شب حدود ساعت ۲۳ ویژه برنامه تشرف پخش خواهد شد.

برنامه تشرف کاری ازگروه معارف شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی مجید صفری و اجرای محمدرضا حسینیان از این شبکه پخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیت عصمت و طهارت حرم رضوی والیبال آسیا تیم ملی المپیک امام رضا دین علی بن موسی الرضا امام رضا بیت عصمت و طهارت دین علی بن موسی الرضا آسیا برنامه تشرف ویژه برنامه پخش می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود

 به گزارش تابناک، اتهام‌های متعدد تجاوز و سوءاستفاده جنسی علیه «هاروی واینستین» که از سوی برخی از شناخته شده‌ترین زنان سینمای هالیوود طرح شده بود، جرقه جنبش (MeToo#) را زد که علاوه بر آمریکا به سایر نقاط جهان هم گسترش یافت.

اکنون دادگاه تجدیدنظر می‌گوید در دادگاه بدوی دادستان‌ها شاهدانی را به دادگاه احضار کرده‌اند که اتهام‌های آن‌ها در شکواییه اصلی علیه «هاروی واینستین» نبوده و به این دلیل فرصت دادرسی منصفانه به متهم داده نشده است.
با این حال، تا زمان برگزاری دادگاه جدید، این تهیه کننده سابق هالیوود در زندان باقی خواهد ماند چرا که او اکنون به علت محکومیت به جرم تجاوز در یک دادگاه دیگر در لس‌آنجلس در زندان است.

اتهام‌های گسترده تجاوزجنسی علیه «هاروی واینستین» از سال ۲۰۱۷ علنی شد و تا زمان محکومیت او در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰ زن این غول تهیه‌کنندگی در صنعت سینما را به سوء رفتار جنسی طی چند دهه متهم کردند از جمله ک «اوما ترومن» و «سلما هیاک» دو هنرپیشه معروف هالیوود.

هاروی واینستین یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان سینمای آمریکاست که موفقیت‌های فراوانی به دست آورده است.

فیلم‌های او از جمله «سخنرانی پادشاه» و «شکسپیر عاشق» برنده چندین جایزه اسکار شده‌اند.

منبع: بی بی سی

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد