Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهدی شمس آبادی دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان، ضمن تبریک انتخاب و انتصاب بجا و شایسته‌ی امیر براهویی به عنوان شهردار زاهدان گفت: صیانت از مدیران جز یکی از اولویت‌های دادستانی است و مطمئن باشید از مدیرانی که با وجود شرایط نامناسب اقتصادی وارد میدان عمل می‌شوند با تمام توان حمایت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری و دادستانی همیشه در کنار هم و در ارتباط با هم بوده و هستند لذا اگر در جایی نیاز به نقد از یک مجموعه وجود دارد این نقد نباید به منظور تخریب بلکه باید با هدف اصلاح امور صورت پذیرد.

 شمس آبادی با اشاره به برخی شیطنت‌ها در فضای مجازی گفت: متاسفانه فضای مجازی گا‌ها با نگاه منفی و تخریب گرایانه می‌باشد که باید این رویه نادرست به شکل قابل قبولی تغییر کند.

 وی اذعان داشت: ما در هر شرایطی حامی مدیران پرتلاش و زحمت کش هستیم و با متخلفین از قانون به خصوص در فضای مجازی با جدیت برخورد خواهیم کرد و شخصا به این موضوع ورود خواهم کرد.

 دادستان دادگاه عمومی و انقلاب مرکز استان با انتقاد از سوء استفاده کردن عناصر سودجو از موضوع مرتبط با برخورد با متخلفین سخت و ساز‌های غیرمجاز گفت: در پشت پرده مافیای قدرت و زمین خوارانی وجود دارد که متاسفانه فضای مجازی ضمن متشنج کردن اوضاع، به این افراد کمک کرد تا جهت رسیدن به مقاصدشان از این هجمه‌ها سوء استفاده کنند.

 وی تصریح کرد: این امر یک موضوع عادی نیست و نمی‌توان با آن با ملایمت برخورد کرد بلکه باید با شدت و قاطعیت تمام با آن برخورد کرد.

 شمس آبادی در پایان بیان داشت: ما نه تنها به این موضوع به طرق قانونی و بدون هیچ اغماضی ورود می‌کنیم بلکه تمامی موارد غیر قانونی ایجاد شده در سنوات گذشته را نیز رصد کرده و چنانچه در حین بررسی متوجه تخلفاتی شویم قطعاً با آن نیز برخورد خواهیم کرد.

 در ابتدای این نشست حسن سپاهی رئیس شورای اسلامی شهر گفت: اعضای شورای اسلامی دوره‌ی ششم به عنوان نمایندگان مردم همواره قدردان همکاری‌های صمیمانه‌ی دستگاه قضا با مجموعه‌ی شورا و شهرداری به ویژه در امر حفاظت از اراضی و مقابله با زمین خواری می‌باشد.

 وی گفت: قوه‌ی قضائیه با پاسداری از قانون اساسی و عمل به منویات رهبری به عنوان یک رکن اساسی و پشتیبانی قدرتمند در اجرای صحیح و به موقع قوانین محسوب می‌شود و ما امیدواریم با گسترش همکاری‌های فی مابین بتوانیم در حوزه‌های مختلف نتایج بهتری را بدست آوریم.

 سپاهی با اشاره به حادثه‌ی رخ داده اخیر در یکی از مناطق حاشی‌های شهر زاهدان گفت: با توجه به ساخت و ساز‌های غیر مجاز در نقاط مختلف شهر به ویژه پهنه‌ی شمالی امیدواریم به منظور حمایت بیشتر از مجریان قانون و کاهش مسائل و مشکلات مرتبط با تصرفات و ساخت و ساز‌های غیرقانونی، بیش از گذشته ضمن همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تمهیدات لازم نیز در این زمینه اندیشیده شود.

در ادامه محمدامیر براهویی شهردار زاهدان نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری‌های دستگاه قضایی با مجموعه‌ی شهرداری زاهدان گفت: حضور پررنگ دادیار محترم حقوق عامه در مباحث مرتبط با امور شهرداری به نقطه‌ی قوتی برای ما تبدیل شده و مجموعه‌ی شهرداری را جهت اجرای قاطعانه‌ی قوانین بیش از پیش مصمم کرده است.

 وی ضرورت افزایش تعاملات فی مابین را مورد توجه قرار داد و گفت: تعاملات فی مابین بسیار ضروری، مهم و انکارناپذیر می‌باشد در واقع هر چه تعاملات به صورت مشترک و در سطح گسترده تری صورت پذیرد به همان نسبت کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط در جامعه را شاهد خواهیم بود.

براهویی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم شورا و شهرداری زاهدان موضوع ارتقای فرهنگ شهروندی و اجتماعی است که در این راستا هرچه ارتباط بین شهرداری و مجموعه‌ی دادستانی بیشتر شود صیانت از حق و حقوق شهروندان نیز به نحو مطلوب تری صورت خواهد پذیرفت.

 شهردار زاهدان با اشاره به برخی از مشکلات مرتبط با تصرفات غیر قانونی اراضی در نقاط مختلف شهر گفت: این امر به عنوان یکی از موضوعات خاص همواره مشکلاتی برای مدیریت شهری ایجاد کرده که برای حل آن نیاز به تمهیدات ویژه و اقدام فوری می‌باشد.

 تشکیل کمیته‌ی صیانت از اراضی و املاک شهر همراه با نظارت و کنترل دقیق به منظور جلوگیری از ادامه‌ی ساخت و ساز‌های غیرمجاز از دیگر مواردی بود که شهردار زاهدان به آن اشاره و عملیاتی شدن آن را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان زاهدان شهرداری زاهدان شهردار زاهدان فضای مجازی مجموعه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت

محمود اکرامی فر درباره برنامه «سرزمین شعر» که از شبکه چهارم سیما پخش شد، گفت: این برنامه شعر را به یک گفتمان عمومی و از یک گزاره محفلی به یک گزاره عمومی تبدیل کرد، به طوریکه شعر را در جامعه رواج داد و توانست دوباره به زندگی عمومی، گفتگو‌ها و ارتباطات کلامی مردم برگرداند.

وی افزود: موسی عصمتی یکی از شاعرانی بود که بخاطر جاذبه رسانه‌ای و شعر خوبش از او استفاده کردم و در گروه من قرار داشت. اشعار او را در صفحه مجازی ام منتشر کردم و بازخورد‌های زیادی از آن گرفتم.

این شاعر و داور برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» گفت: بیش از صد هزار نفر از این صفحه من بازدید کردند و شعر این شاعر حدود ۱۰ میلیون نفر بازدیدکننده داشت. خیلی‌ها برای ما نوشتند که با این شعر زندگی کردند و حتی به گریه افتادند. می‌توانم بگویم سرزمین شعر برنامه خوبی بود و می‌تواند بهتر هم شود.

برنامه «سرزمین شعر» در ادامه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر از ۲۶ اسفند پارسال در قالب مسابقه شعر به روی آنتن شبکه چهارم سیما رفت و فرصتی شد برای شنیدن اشعار جشنواره و انتخاب شاعران برتر بود. در قسمت اول این برنامه غزلی از موسی عصمتی درباره پدر و کارگران معدنعلاوه بر اینکه حضار برنامه را تحت تاثیر قرار داد، با اقبال عمومی هم همراه شد.

(پدر)

پدرم را خدا بیامرزد، مردِ سنگ و زغال و آهن بود
سال‌های دراز عمرش را، کارگر بود، اهل معدن بود

از میان زغال‌ها در کوه، عصر‌ها رو سفید برمی‌گشت
سربلند از نبرد با صخره، او که خود قله‌ای فروتن بود

پا به پای زغال‌ها می‌سوخت! سرخ می‌شد، دوباره کُک می‌شد
کوره‌ای بود شعله‌ور در خود، کوره‌ای که همیشه روشن بود

بار‌هایی که نانش آجر شد، از زمین و زمان گلایه نکرد
دردهایش، یکی دوتا که نبود! دردهایش هزار خرمن بود

از دل کوه‌های پابرجا، از درون مخوف تونل‌ها
هفت خوان را گذشت و نان آورد، پدرم که خودش تهمتن بود

پدرم مثل واگنی خسته، از سرازیر ریل خارج شد
بی خبر رفت او که چندی بود، در هوای غریب رفتن بود

مردِ دشت و پرنده و باران، مردِ آواز‌های کوهستان
پدرم را خدا بیامرزد، کارگر بود، اهل معدن بود

منبع: صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر