Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، پارلمان یمن در صنعاء پارلمان‌های اسلامی را به حمایت از فلسطین و ملت مظلوم یمن فراخواند.

به گزارش المسیره، در این بیانیه آمده است: ما سفر وزیر خارجه رژیم دشمن به منامه را محکوم می‌کنیم کما اینکه اقدام مقامات بحرین در سرکوب راهپیمایی‌ها برای درخواست لغو عادی سازی را محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارلمان یمن تاکید کرد: پارلمان‌های عربی و اسلامی و دنیا مواضع  شرم آور رژیم‌های سازشگر را محکوم کنند و به دنبال حمایت از فلسطین و مظلومیت مردم یمن باشند.

در پایان این بیانیه آورده شده است: در شرایطی که کشورهای متجاوز، بنادر و فرودگاه‌های یمن را محاصره کرده‌اند، فرودگاه‌هایشان برای استقبال از صهیونیست‌های غاصب سرزمین فلسطین باز است.

از سوی دیگر نخست وزیر دولت نجات ملی یمن هم تاکید کرد که عربستان سعودی و آمریکا برای توقف تجاوز نظامی خود علیه یمن که از هفت سال پیش تاکنون ادامه دارد جدی نیستند.

عبدالعزیز بن حبتور با بیان اینکه حرف زدن آمریکا و عربستان سعودی از صلح دغل بازی بیش نیست، گفت:ائتلاف متجاوز باید به جای ارائه ابتکارهای دروغین تجاوز و محاصره را متوقف کند.

وی تاکید کرد:عربستان سعودی و آمریکا درباره صلح در یمن جدی نیستند در حالی که جنبش انصار الله در هر زمانی برای صلح آماده است.

ائتلاف سعودی در مارس ۲۰۱۵ ضمن آغاز حمله به یمن، این کشور را تحت محاصره زمینی، دریایی و هوایی خود قرار داد.

صنعاء چندی پیش اعلام کرد، حدود ۹۵ هزار بیماری که در سال‌های جنگ نیاز به سفر خارجی درمانی داشتند، جان باختند و علاوه بر آن بیش از ۷۵ هزار بیمار سرطانی نیز با خطر مرگ حتمی مواجه هستند و بیش از هشت هزار بیمار مبتلا به نارسایی کلیه نیز به پیوند کلیه نیاز دارند.

انتهای پیام/.

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر خارجه فلسطین بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد

 وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه