Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر دوازدهم تیر گذشته، شهروندان در تماس با پلیس 110 شهرستان طرقبه شاندیز اعلام کردند خودروی ال 90 سفیدرنگ از قله کوه پارک پردیس سقوط کرده و راننده آن به طرز وحشتناکی میان شعله های آتش سوخته است. به دنبال دریافت این خبر، بلافاصله گروهی از نیروهای پلیس آگاهی به دستور سرهنگ اویسی (فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز) عازم محل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند اما چگونگی سقوط خودرو و نحوه آتش سوزی، بسیار مشکوک بود به طوری که آرام آرام کنکاش های پلیسی رنگ و بوی جنایت گرفت و بدین ترتیب با حضور قاضی گلمکانی (بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب طرقبه شاندیز) بررسی های تخصصی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکاوی ابعاد این حادثه مرگبار، نشان داد که سقوط خودروی ال 90 از قله کوه صحنه سازی فرد یا افراد ناشناس برای پنهان ماندن راز یک قتل است

به همین دلیل گروه ویژه ای از کارآگاهان آگاهی به سرپرستی سرگرد زنگنه (رئیس پلیس آگاهی طرقبه شاندیز) به جست وجو در اطراف محل سقوط خودرو ادامه دادند تا این که با کشف یک گوشی تلفن سوخته متعلق به راننده، سرنخ هایی را از بروز اختلافات خانوادگی بین وحید (مقتول) و همسرش به دست آوردند. به گزارش خراسان، این گونه بود که دامنه تحقیقات به محل زندگی وحید و اعظم در شهرک مهرگان مشهد کشید. بررسی های غیرمحسوس از ارتباط رمزآلود اعظم و پسرخاله اش حکایت می کرد به همین دلیل کارآگاهان با دستور مقام قضایی دانیال را در روستای کورده مشهد شناسایی کردند و در یک عملیات هماهنگ و ضربتی او را به دام انداختند. در بازجویی ها مشخص شد که اعظم و دانیال 24 ساله از مدتی قبل با یکدیگر ارتباط گناه آلود دارند بنابراین احتمال وقوع جنایت با انگیزه خیانت قوت گرفت و دو متهم در مواجهه حضوری با یکدیگر در حالی به قتل وحید (همسر اعظم) اعتراف کردند که پای جوان دیگری به نام «محمد» نیز به این جنایت وحشتناک کشیده شد اما دانیال نقش او را در ارتکاب قتل کم رنگ توصیف کرد و گفت: من همه کارها را انجام دادم و «محمد» تنها در صحنه قتل و به آتش کشیدن خودرو حضور داشت.

متهم 24 ساله ادامه داد: دختر خاله ام با همسرش اختلاف داشت ولی وحید به طلاق رضایت  نمی داد تا این که من و اعظم از عید نوروز امسال به یکدیگر علاقه مند شدیم و روابط عاطفی عمیقی بین ما شکل گرفت به  گونه ای که تصمیم به ازدواج گرفتیم اما «وحید» همچنان مانع اصلی رسیدن ما به یکدیگر بود. به همین دلیل اعظم از من خواست تا او را از سر راهمان بردارم. من هم ماجرا را برای یکی از دوستانم که تبعه افغانستان است، بازگو کردم تا به من کمک کند. حدود یک ماه قبل از قتل بنا به درخواست اعظم، به در منزلشان در شهرک مهرگان رفتم و زنگ زدم. زمانی که وحید در حیاط را باز کرد، یک ضربه چاقو به شکمش زدم و فرار کردم ولی او زنده ماند تا این که شب یازدهم تیر با طرح نقشه ای دیگر، تصمیم به قتل گرفتیم ولی باز هم محمد به داخل خانه نیامد. آن شب اعظم با خوراندن قرص های خواب آور، شوهرش را بیهوش کرد و من هم او را خفه  کردم و سپس جسدش را درون خودروی ال 90 خودش گذاشتیم و به منطقه کوه پارک پردیس شاندیز آوردیم تا صحنه ساختگی واژگونی را ایجاد کنیم. من خودرو را به پایین انداختم و با بنزین آتش زدم.

منبع: فردا

کلیدواژه: زن خیانتکار بازسازی صحنه قتل طرقبه شاندیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

به دنبال کشف جسد مرد به قتل رسیده در غرب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح روز گذشته هفتم اردیبهشت‌ماه، کشف جسد مرد جوانی در  یک کارگاه واقع در انتهای اتوبان همت از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 142کن، تیم تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد بدون سر مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول که در همان حوالی کار و زندگی می‌کرده از سوی فرد ناشناسی با انگیزه نامعلومی به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

کارآگاهان جنایی پس از پایان تحقیقات میدانی، ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت، قاتل را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جنایی برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پارک کردن یک خودرو به شیوه‌ای متفاوت + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • موج گرما صد‌ها میلیون نفر را می‌سوزاند!
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال