Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@14:33:46 GMT

سقوط مرگبار کودک از روی نرده پله‌ها + فیلم (۱۵+)

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۵۳۷۶

سقوط مرگبار کودک از روی نرده پله‌ها + فیلم (۱۵+)

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از نکاتی مهمی که والدین باید به آن توجه کافی داشته باشند تنها رها نکردن کودکان است. کودکان به دلیل آنکه قدرت تشخیص موقعیت‌های خطرناک را ندارند به راحتی می‌توانند دچار حوادث تلخ شوند. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است وقوع یکی از همین حوادث تلخ را برای یک کودک هندوستانی به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کودک ۲ ساله که نامش «میهیر داوه» اعلام شده روی نرده‌های طبقه هشتم آپارتمان در حال بازی بود که بر اثر لغزش و سقوط از ارتفاع جانش را از دست داد. این اتفاق تلخ در ساعت ۲:۱۵ بعدازظهر روز پنجشنبه و در منطقه کاتارگام هند رخ داد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد.

در این ویدئو این کودک در حالی که از نرده‌ها به شکلی خطرناک آویزان می‌شود دیده می‌شود. لحظاتی بعد او تعادل خود را از دست داده و از روی نرده‌ها به پایین سقوط می‌کند. جسد کودک پس از سقوط از ارتفاع ۷۰ پایی در طبقه اول و در لابی آپارتمان پیدا شد.

بیشتر بخوانید

سقوط مرگبار کودک از پنجره طبقه نهم ساختمان

این کودک در حالی که دچار جراحات شدید شده بود به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان مرگ وی را اعلام کردند. در لحظه وقوع حادثه والدین این کودک سرگرم انجام کار خود در داخل منزل بودند. پلیس تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث سقوط از ارتفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

دیگر خبرها

  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • وقوع حادثه رانندگی در فارسان
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم