Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت از ورود مدعی‌العموم برای حل مشکلات مجتمع ۲۲۰ واحد مسکن سلامت این شهر خبر داد. یاسر بای، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت در گفت‌وگو با میزان از ورود مدعی‌العموم برای حل مشکلات مجتمع ۲۲۰ واحد مسکن سلامت این شهر خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه صاحبان واحد‌های مسکونی معروف به مسکن سلامت این شهرستان با مراجعه به دادستانی خواستار ورود دستگاه قضایی برای بررسی علت معطلی ۱۳ ساله برای تکمیل و تحویل این واحد‌ها شدند، برای حل مشکل اهالی، مدیران همه دستگاه‌های مرتبط به دادستانی دعوت و علت طولانی شدن و تعلل در تکمیل این واحد‌ها بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت گفت: در این جلسه به مدیران این دستگاه ها، از یک هفته تا چند ماه فرصت داده شد تا برای رفع مشکلات این مجتمع اقدام کنند.   بیشتر بخوانید: ورود مدعی‌العموم به‌منظور ایمن‌سازی کمربندی شهرستان علی‌آباد کتول وی اظهار کرد: امیدواریم با رفع این مشکلات حداکثر تا پایان امسال این واحد‌ها تکمیل و برای سکونت مالکان آماده شود.

بای تاکید کرد: برای مدیرانی که کم‌کاری و قصور آنان سبب سرگردانی بیشتر مالکان این طرح شود، اعلام جرم می‌کنیم.

ساخت مجتمع ۲۲۰ واحدی مسکن سلامت مینودشت، ۱۳ سال پیش آغاز شد و قرار بود تا پایان سال ۱۳۹۱ به اهالی تحویل داده شود؛ اما این وعده محقق نشد.

انتهای پیام/ برچسب ها: مدعی العموم دادستان مینودشت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدعی العموم دادستان مینودشت ورود مدعی العموم مسکن سلامت واحد ها برای حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان

طبیه گفت: ۲۶ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش اختصاص پیدا کرده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۲۲ هزار و ۳۱۰ نوآموز استان همدان در سایت ثبت نام شدند گفت: تمام فرآیند ثبت‌نام و نوبت‌گیری الکترونیکی است و خانواده‌ها باید با خط تلفن همراهی که به نام خودشان است وارد پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی http://my.medu.ir شوند و نسبت به نوبت‌گیری سنجش سلامت نوآموزان اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان، هدف از اجرای برنامه سنجش را شناسایی به موقع مشکلات نوآموزان و تهیه بانک اطلاعات جامعی از نارسایی‌ها و نقاط ممتاز در ابعاد مختلف جسمانی، ذهنی، عاطفی و اجتماعی تمامی کودکان ورود به مدرسه در راستای مداخلات به هنگام آموزشی و توان بخشی جهت انجام برنامه ریزی آموزشی و درسی مناسب و جای‌دهی درست آنان اعلام کرد.

محمدی تأکید کرد: سنجش سلامت ۲۹ هزار و ۹۵۰ نوآموز در دوره قبل، تابستان سال گذشته انجام شد که شرایط جسمی کودکان در سن ورود به پیش دبستانی از جمله پوست، مو، قد، وزن، بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفت.

او، تعداد جامعه هدف برای شرکت در طرح سنجش استان همدان را ۲۸ هزار و ۸۵۰ نفر اعلام و تصریح کرد: متولدان نیمه دوم سال ۹۶ و نیمه اول سال ۹۷ که در سال تحصیلی آینده می‌توانند وارد دبستان شوند، باید در طرح سنجش سلامت شرکت کنند.

به گفته رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان، سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، از آبان‌ماه سال گذشته آغاز شده و تا تیرماه امسال ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی