Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا نارگانی شنبه شب در جلسه بررسی راه‌های توسعه فوتبال با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در محلات شهرستان وجود دارد افزود: اجرای برنامه‌های جذاب و دقیق همراه با استعدادیابی و جلب همکاری پیشکسوتان و نخبگان موجب توسعه آن می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ارتباط باید سایر دستگاه‌های فرهنگی و ورزشی، هیات فوتبال شهرستان را بیش از گذشته یاری دهند ادامه داد: همراهی فعالان رسانه و انجام امور فرهنگی با ایجاد انگیزه و مشوق‌های لازم نقش اصلی در تحقق اهداف دارد و باید پیگیری و اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه  ایجاد زمینه لازم برای شناسایی استعدادها و فراهم کردن زمینه حضور همه نونهالان، نوجوانان و جوانان در محلات در فوتبال موضوع مهم برای گسترش این رشته، فرهنگ‌سازی، تقویت تیم‌های آینده و ارتقای فعالیت باشگاه‌ها و مدارس پایه است، همکاری همگان را خواستار شد.

نارگانی به اهمیت جلب مشارکت عمومم علاقه‌مندان در سطح محلات و فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای برای رسیدن به اهداف به عنوان یک راهکار و موضوع مهم اشاره کرد و گفت: با مشارکت همگانی تحقق برنامه‌ها صورت می‌گیرد.

همچنین معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: توسعه ورزش به خصوص فوتبال در سطح این شهرستان و محلات با همکاری سایر بخش‌ها به جد پیگیری و همکاری صورت می‌گیرد.

محمد فاضل یوسفی افزود: برای توسعه و فرهنگ‌سازی فعالیت‌های فرهنگی و وززشی و رشته فوتبال باید از تمامی ظرفیت‌ها با طرح و برنامه و جلب مشارکت سازمان، نهادها، رسانه‌ها و علاقه‌مندان استفاده شود.

وی، توجه به فوتبال محلات و همگانی کردن آن را موضوعی مهم و اساسی و موجب توسعه آن و در عمل تقویت این رشته در کنار ایجاد روحیه نشاط اجتماعی و استعدادیابی ذکر کرد.

همچنین مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد با قدردانی از اقداماتی که تاکنون در کنار امور فرهنگی برای ارتقای سطح فوتبال توسط هیات شهرستان صورت گرفته بر همکاری مجموعه بسیج و سپاه با این مجموعه تاکید کرد.

مهدی نادی با بیان اینکه ایجاد زمینه برای توسعه فوتبال به خصوص در سطح محلات با همکاری همگان و بسیج و سپاه در کنار شناسایی استعدادها از اهمیت بسزایی برخوردار است، آمادگی برای همکاری را اعلام کرد.

همچنین رییس هیات فوتبال یزد گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌هایی که برای توسعه این رشته باید در این شهرستان صورت گیرد موضوع فرهنگ‌سازی و گسترش آن در همه محلات است .

صادق شاکری افزود: برای تحقق اهداف به دلیل اهمیت موضوع و مخاطبان فراوانی که رشته فوتبال دارد به همکاری تمامی علاقه‌مندان، مسئولان، رسانه‌ها، نهادهای فرهنگی و ورزشی و بخش صنعت نیاز است .

وی اظهار کرد: باید زمینه دیدن شدن علاقه‌مندان در فعالیت‌های ورزشی به خصوص فوتبال با استفاده از اقدام‌های مناسب تبلیغی و فرهنگی و بهره‌گیری از رسانه‌‍های گروهی صورت گیرد.

در این نشست که جمعی از فعالان حوزه رسانه و اعضای هیات فوتبال شهرستان یزد حضور داشتند بر ضرورت فرهنگ‌سازی، استعدادیابی، جلب مشارکت بخش‌خصوصی و صنایع و همراهی مردم، مسئولان و عموم افراد علاقه‌مند و پیشکسوتان تاکید شد.

از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان حدود ۷۰۰ هزار نفر در شهرستان یزد زندگی می‌کنند.

                             

برچسب‌ها فوتبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد محلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد فوتبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد محلات علاقه مندان فرهنگ سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو

این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو به عنوان اولین مرکز مشاوره ازدواج این شهرستان در ساختمانی به مساحت ۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.

 فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در مراسم افتتاح این مرکز، مشاوره ازدواج را مهمترین راه برای انتخاب صحیح ودرست برای یک زندگی عنوان کرد و گفت: بر اساس اطلاعات و آمار، مراکز مشاوره قبل از ازدواج در کاهش ۵۰ درصد طلاق در جامعه موثر است.

 وی بررسی ویژگی‌های شخصیتی و تقویت مهارت‌های ارتباطی و حل تعارضات و مشکلات و کاهش استرس را از دیگر مزایای مراکز مشاوره ازدواج سازمان ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: این مرکز با هدف تسهیل دسترسی به موضوعات حوزه آموزش و مشاوره ازدواج و خانواده و همچنین آگاهی رسانی به عموم جامعه بویژه جوانان و خانواده و با توجه به بافت جمعیتی جوان سهند در این شهر جدید ایجادشد تا مردم این شهر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد