Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، «سعید کتابی» عصر شنبه در آئین معرفی نخستین شهردار شهر نوپای پالیز اظهار کرد: از این میزان اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان برای مطالعه طرح جامع شهر پالیز اختصاص داده شده است. 

وی با تاکید بر ضرورت نگاه متوازن و عدالت محور شهردار پالیز به نقاط مختلف شهر گفت: استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های شهر پالیز نقش موثری در کسب منابع درآمدی پایدار برای شهرداری پالیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کتابی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر پالیز و شهردار جدید به صورت رسمی پیگیر اخذ مجوز های مورد نیاز و اخذ مجوز نیروی کار این شهرداری و پیگیری مصوبات باشند.

وی با تاکید بر پیگیری ادارات خدمات رسان برای راه اندازی احداث نمایندگی در شهر پالیز افزود: بی‌تردید با تبدیل ۲ روستای «مزرعه بید» و «جنت آباد» به شهرt مطالبات و انتظارات مردم افزایش خواهد یافت که باید مورد توجه قرار گیرد.

پالیز دروازه ورود به استان همدان

 مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان نیز در این آئین گفت: شهر پالیز دروازه استان همدان است و مسافران غرب کشور در بدو ورود با چشم انداز این شهر مواجه می شوند که در این راستا زیبا سازی و مبلمان شهری این منطقه ضرورت دارد.

 «مجید درویشی» تصریح کرد: شهر پالیز با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر بزرگراه کربلا و قرار گرفتن در مسیر غرب کشور به مرکز به سرعت می تواند چهره شهری به خود بگیرد. 

وی از شهرداران شهرهای «آجین» و «پالیز»خواست برای توسعه شهری خود دارای برنامه و افق بلند مدت باشند و بر اساس برنامه تعریف شده به سمت توسعه پایدار شهری حرکت کنند.

در این آئین «علیرضا قیصری» به عنوان شهردار شهر آجین و «حمید اسدی» به عنوان شهردار شهر پالیز معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، آجین و پالیز ۲ منطقه شهری شهرستان اسدآباد هستند که خرداد سال گذشته پالیز مجوز شهر شدن را گرفت.

در لغتنامه دهخدا معانی باغ، بوستان و کشتزار برای واژه «پالیز» ذکر شده است.

اسدآباد با افزون بر ۱۰۰ هزار جمعیت در ۴۵ کیلومتری همدان قرار دارد.

برچسب‌ها طرح های عمرانی اسدآباد مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی اسدآباد مدیریت شهری طرح های عمرانی اسدآباد مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) با الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷ با ۱۰۶ رأی موافق، ۳۷ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

ردیف الحاق شده به جدول شماره ۷ به شرح ذیل است:

مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول ۷ با دسته هزینه- عمومی با عنوان ردیف ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور براساس نامه ۱۳۴۴۶۸ مورخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ معاون اول رئیس جمهور اضافه می‌گردد و از جدول ۹ از دسته هزینه متفرقه ردیف ۵۵۰۰۰۰۰۵۰ با عنوان وزارت کشور جبران تلاش کارکنان دارای عملکرد برجسته وزارت کشور و سازمان‌ها و نهاد‌های تابعه و وابسته از طریق پرداخت‌های غیرمستمر کسر می‌گردد.

همچنین بر اساس این گزارش در ادامه مالک شریعتی نماینده مردم تهران در تشریح پیشنهاد خود مبنی بر الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷، گفت: موضوع بهینه سازی انرژی و حل ناترازی انرژی ضرورتی است که مورد تائید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است، اما متاسفانه سازمان برنامه اتفاق دیگری را رقم زده است، ما در بودجه ۱۴۰۲ و در برنامه هفتم حساب بهینه سازی ایجاد کردیم و مقرر شد یک درصد از فروش منابع نفت کشور به این حساب واریز شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه با وجود تصویب نمایندگان این موضوع را حذف کرده است و برخلاف آئین نامه ردیف مربوطه در بخش اول هم در منابع و هم در مصارف حذف شد و به عبارتی ۵ هزار و ۸۰۰ از حساب بهینه سازی کسر شده است. این موضوع باید در جدول ۵ در منابع و هم در جدول ۹ در مصارف می‌آمد، اما آقای منظور آن را حذف کرد.

وی اضافه کرد: آقای منظور من برای شما احترام قائل هستم، اما در مقابل قانون همه ما هیچ نیستیم شما چکاره بودید که این یک درصد را حذف کردید؟ با چه جراتی در مصوبات مجلس و احکام دست بردید؟ این موضوع باید برگردد.

حاجی بابایی گفت: بر اساس تفسیری که ما کردیم این اعتبار ۵۸۰۰ بود که برای تحقق این موضوع ردیف درآمد هزینه پیش بینی کردیم و دولت را مکلف کردیم به این ردیف یک درصد را واریز کند. آقای رئیس نیز به این موضوع به شدت تاکید داشته بنابراین ما این موضوع را در حد قانون انجام دادیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا/ از ۲۵ اردیبهشت، مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار می‌شود
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد