Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز|، مسیرگشایی و مقابله با خطرات احتمالی را موضوعات مهم مناطق حاشیه‌نشین تبریز دانست.

عباس رنجبر در جریان بازدید از مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار شهر ، گفت: مسیرگشایی‌ها در این مناطق می‌تواند مشکلات رفت و آمد مردم در این منطقه را کم کند و از طرفی ارزیابی برای مقابله با خطرات احتمالی که از نزدیک بررسی شد، باید کارشناسانه نیز مورد بررسی قرار گیرد تا از احتمال وقوع این خطرات پیشگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اولین روز کاری رسمی خودم به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر، خدمت مردم نجیب محلات کم‌برخوردار رفتیم تا از نزدیک شاهد مشکلات مردم باشیم و با بررسی مسائل و مشکلات این قسمت از شهر، این موارد را در بودجه‌بندی مدنظر قرار دهیم تا بخشی از مشکلات این اهالی را برطرف کنیم.

شهردار تبریز عنوان کرد: مردم این مناطق همیشه نسبت به مسئولان برخورد خوبی داشته‌ و همیشه در صحنه بوده‌اند و جزو نجیب‌ترین مردمان شهر و کشورمان هستند. در دیدار رو در رو با این شهروندان، مباحثی پیرامون موضوعات مسیرگشایی و مواردی که در بهبود این محله‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد، مطرح شد که همه این موارد به شکل کارشناسی مورد بررسی و اقدام عملی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ما در اولین مرحله، به ارزیابی مراحلی که از قبل باقی مانده، می‌پردازیم و اقداماتی که لازم است را انجام خواهیم داد. به همراه مدیران منطقه برنامه‌ریزی می‌کنیم و پس از تامین بودجه مالی و تملک املاک در مسیر، مسیرگشایی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رنجبر گفت: با مسئولان منطقه جلسات کاری برگزار کرده و ارزیابی می‌کنیم تا مشخص شود که این موارد را در چند فاز و با چه هزینه‌ای می‌توان ساماندهی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور

آفتاب‌‌نیوز :

 «نون مصرفی دوسال خانواده هشت نفره‌ام را سیل برد» این‌ها حرف‌های دردناک محمد ریگی کشاورز منطقه سیستان و بلوچستان است.

به گفته وی ۲۵ کیسه ۱۰۰ کیلویی گندمش را سیل برده است.

رئیس مرکز خشکسالی احد وظیفه امروز هشدار داد هر لحظه امکان سیل خطرناک در مناطق جنوبی خوزستان، فارس، بوشهر و هرمزگان وجود دارد و کشاورزان مراقب گندم‌هایشان باشند تا سیل نبرد.

بارش‌های امسال در مناطق جنوبی کشور سیل‌های ویرانگری ایجاد کرد سیل‌ها حتی در کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس که باران برای آن‌ها رویا بود نیز شکل گرفت.

کارشناس کشاورزی ابراهیم مرادزاده می‌گوید که گندمکاران قبل از ورود کمباین به مزرعه، پیش بینی‌ها و هشدار‌های هواشناسی را ببینند، باران برداشت را سخت می‌کند و سیل ایجاد می‌کند.

سیل‌های اخیر در منطقه جنوب کشور ۱۱۶۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد کرد.

با این میزان پول می‌توان کل گندم کشاورزان استان سیستان و بلوچستان معادل ۶۷ هزار تن را با قیمت کیلویی ۱۷۵۰۰ تومان خرید تضمینی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • مصرف خودسرانه این آمپول خطرات جبران ناپذیری دارد!
  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است