Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال گفت اگر تیم‌ها تا دو هفته ابتدایی لیگ یک، آمادگی شرکت در این مسابقات را کسب نکنند، از جدول رقابت‌ها حذف خواهند شد. - اخبار ورزشی -

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اعلام انصراف چند باشگاه لیگ دسته اول از حضور در فصل جدید این مسابقات اظهار داشت: تا این لحظه هیچ باشگاهی به صورت کتبی یا حتی تلفنی هم انصراف نداده و کسی مشکلش را با ما مطرح نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر سال در شروع مسابقات، چنین مشکلاتی ایجاد می‌شود که به ضعف اقتصادی برمی‌گردد و بخشی از آن طبیعی است. عمده باشگاه‌های لیگ دسته اول، خصوصی هستند که سرمایه آنها بر نمی‌گردد.

مدیران باشگاه‌های دسته اولی تنها مانده‌اند
وی با انتقاد از مسئولان استان‌های مختلف تصریح کرد: نکته غیرطبیعی ماجرا اینجاست که مدیران استانی، فقط روی تیم‌های اول هر استان در رده‌های لیگ برتری تمرکز می‌کنند و مدیران باشگاه‌های لیگ یکی تنها می‌مانند. برخی تیم‌های لیگ یک، چندین برابر چند تیم لیگ برتری طرفدار دارند و مشخص نیست چه کسی پاسخ آنها را می‌دهد. من 11 سال رقابت‌های لیگ دسته اول را برگزار کرده‌ام و معتقدم بخشی از مشکلات، به بی‌توجهی مدیران استانی بر می‌گردد.

مالک خوشه طلایی: از فوتبال «زده» شدیم

حتی خبری از قرعه‌کشی لیگ دسته اول پخش نکردند؛ لیگ یک مظلوم است
مسئول برگزاری لیگ دسته اول با انتقاد از یک بخش خبری بیان کرد: از اخبار ورزشی شبکه 3 در ساعت 19:15 گلایه دارم که هیچ خبری از قرعه‌کشی لیگ یک پخش نکرد. این قرعه‌کشی با نظم، در کمترین زمان ممکن و با روشی عالی برگزار شد. وقتی این مسابقات دیده نشود، سرمایه‌گذار ورود نمی‌کند. از شبکه‌های ورزش و خبر تشکر می‌کنم که به بازی‌ها توجه می‌کنند، اما لیگ یک در این مواقع مظلوم است. همه ما باید به لیگ برتر توجه کنیم، اما نه به قیمت رها کردن سایر لیگ‌ها.

در لیگ‌های دسته اول و دوم، کمترین توجه به سخت‌افزار می‌شود
محمودزاده با بیان اینکه مدیران استان‌های غایب در لیگ برتر هم به تیم‌های لیگ یکی توجه نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: در لیگ‌های دسته اول و دوم، کمترین توجه به سخت‌افزار می‌شود و ورزشگاه‌های تختی اهواز، هفت تیر بابل، تختی جم و وحدت آستارا به حال خود رها شده است. مدیران مس در شهر بابک سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اند، اما در این بخش ضعف دارند و میزبانی را از دست دادند.

مدیران فدراسیون و سازمان لیگ مقصر نیستند و باید به سمت استانداردها بروند
وی با بیان اینکه چوکا فصل گذشته نتوانست در تالش میزبانی کند و در پایان سقوط کرد، به تسنیم گفت: مدیران فدراسیون و سازمان لیگ در این بخش مقصر نیستند و باید به سمت استانداردها بروند. هشت سال قبل گفتم مهمترین ضعف لیگ یک، سخت‌افزار است و مانند این است که کسی خانه نداشته باشد. مدیران از ابتدا، این موضوع را پیگیری نمی‌کنند و زمانی که میزبانی را می‌گیریم، تازه شروع به تلاش کردن می‌کنند. تیم شهرداری همدان هتل خوبی دارد و ورزشگاه این تیم و مس شهر بابک در حال اصلاح است.

احتمال تغییر در زمان آغاز لیگ دسته اول

چرا شرایط شاهین شهرداری بوشهر باید اینگونه باشد؟
مسئول برگزاری لیگ دسته اول راجع به شرایط باشگاه شاهین شهرداری بوشهر که در حال فروش است و نتیجه مناقصه، دو روز پس از آغاز لیگ یک مشخص می‌شود، عنوان کرد: چرا شرایط شاهین باید اینگونه باشد؟ آیا سازمان لیگ و فدراسیون مقصر هستند؟ عزیزی خادم و بهاروند نشان داده‌اند به لیگ‌های دسته اول و دوم توجه می‌کنند. لیگ یک با گذشته قابل مقایسه نیست و ما تقویم سالانه داریم. با این حال باشگاه‌ها طی سال از تزلزل اقتصادی و نبود ورزشگاه خوب رنج می‌برند. ما از مدیران شهرداری آستارا خواستیم دو کولر در رختکن خود نصب کنند که این اتفاق نیفتاده است.

تیم‌ها فرصت دارند خود را به ایستگاه‌های اول یا دوم لیگ یک برسانند
محمودزاده درباره احتمال کاهش تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول با تداوم شرایط فعلی تیم‌هایی چون خوشه طلایی و شاهین اظهار داشت: با دستور بهاروند، مسابقات لیگ دسته اول در دو مقطع به تعویق افتاد و حداکثر تا 25 مهر آغاز می‌شود. قطار لیگ یک در این زمان راه می‌افتد و هر کسی که خود را به آن رساند، سود می‌کند. تیم‌ها فرصت دارند خود را به ایستگاه‌های اول یا دوم برسانند، اما اگر تیمی در دو مسابقه شرکت نکرد، از جدول رقابت‌ها حذف و دو رده سقوط می‌کند. ما نمی‌توانیم منتظر باشگاه‌های نامنظم بمانیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال خوشه طلایی تیم فوتبال شاهین بوشهر لیگ دسته اول تیم فوتبال خوشه طلایی تیم فوتبال شاهین بوشهر لیگ دسته اول لیگ دسته اول دسته اول باشگاه ها لیگ یک تیم ها لیگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در رابطه با چای دبش علیرغم اینکه تعدادی از نمایندگان از جمله شخص بنده در مجلس یازدهم خیلی در رابطه با آن صحبت کردیم ولی در نهایت لاپوشانی شد و کار نظارتی روی آن انجام نشد.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، درخصوص علت سکوت وعدم واکنش از سوی نمایندگان مجلس نسبت به موضوع آقای صدیقی و اینکه آیا این مساله یکی از نتایج یکدستی قواست که اشتباهات و کم‌کاری‌ها نادیده گرفته می‌شود و در این مساله هم انتقاد و اعتراضی به این مساله مطرح نشد؟ ، گفت: در رابطه با بحث نظارتی مجلس من این انتقاد و ایراد را به مجلس یازدهم وارد می‌دانم و یکی از ایرادات پررنگ مجلس یازدهم این بود که تقریبا مجلس و دولت یکی بودند زمینه‌اش هم این بود که بیش از ۲۰۰ نفر طی نامه‌ای از آقای رییسی که رییس یک قوه دیگر بود دعوت کردند تا کاندیدای ریاست جمهوری شود و بیش از ۲۲۰ نفر از نمایندگان طی نامه‌ای پیروزی در انتخابات را به ایشان تبریک گفتند و خب این باعث شد که مجلس یازدهم در بُعد نظارتی خوب عمل نکند.

وی ادامه داد: بنده هم در این مجلس بودم و این انتقاد شامل همه ما می‌شود اگرچه که ما تلاش کردیم و در بحث‌های نظارتی کار کردیم ولی خب در مجموع شامل همه نمایندگان مجلس یازدهم می‌شود.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس خاطرنشان کرد: ما نباید بین افراد در برخوردها اختلاف قائل شویم، کسی که امام جمعه بوده یا استاندار بوده یا وزیر بوده اگر تخلفی مرتکب شده باشد برخورد با این فرد نه‌تنها نباید کمتر از دیگران باشد بلکه باید با شدت بیشتری اتفاق بیفتد چراکه هزینه اشتباه و تخلف چنین افرادی برای نظام و کشور بیشتر است و از سوی دیگر درس درس عبرتی برای دیگران و مسئولین باشد که در آینده ارتکاب به چنین تخلفات یا اشتباهاتی را تکرار نکنند.

محمودزاده تصریح کرد: من واقعا به این موضوع ایراد وارد می‌کنم که موضوع آقای صدیقی خیلی جدی در رسانه‌ها مطرح شد، خودش هم پذیرفت و از مردم عذرخواهی کرد اما تا قبل از عذرخواهی و پذیرفتن خودش هیچ ورودی به این مساله نشد، در حالیکه باید به قوه قضاییه ارسال می‌شد و کمیسیون اصل ۹۰ به این موضوع ورود می‌کرد و این پرونده را به قوه قضاییه معرفی می‌کرد یا تحقیق و تفحص می‌کردند که در این اتفاق از این برخورد‌های نظارتی کوتاهی شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ابراز داشت: در رابطه با چای دبش هم علیرغم اینکه تعدادی از نمایندگان از جمله شخص بنده در مجلس یازدهم خیلی در رابطه با آن صحبت کردیم ولی در نهایت لاپوشانی شد و کار نظارتی روی آن انجام نشد.

وی عنوان کرد: این‌ها مشکلاتی بوده که در مجلس یازدهم وجود داشته و فکر کنم در مجلس دوازدهم بدتر هم خواهد شد با توجه به اینکه در انتخابات مجلس دوازدهم دایره انتخاب مردم کوچک بود، یعنی رد صلاحیت زیاد بود و بعد از جناح‌های مختلف کمتر حضور داشتند و مشارکت پایین بود. این‌ها باعث می‌شود که دوباره مجلس دوازدهم یک دست‌تر از مجلس یازده شود با دولت و خیلی نزدیک باشند که این یکی از ایرادات مجالس خواهد بود چون در نهایت اگر تخلفاتی در بدنه دولت صورت گیرد چون مجلس و دولت یکی هستند مجبورند که کوتاه آمده و نادیده بگیرند.

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است