Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع گرجستانی سپاهان در مورد وضعیت خودش و این تیم در فصل جدید صحبت کرد.

گئورگی گولسیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تمرینات آماده سازی پیش فصل تیم سپاهان اظهار داشت: ما تمرینات آمادگی را با برنامه ریزی کادرفنی به شکل دقیق و منظم پیگیری می‌کنیم. تمرینات بسیار فشرده و سخت هستند و در خیلی از روزها دو جلسه تمرینی روزانه داریم که نشان از جدیت مجموعه برای فصل جدید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه دیدار تدارکاتی هم داشتیم و قرار است تا شروع فصل بازهم دیدار تدارکاتی داشته باشیم که یکی از آنها بازی مهم با پرسپولیس است و می‌تواند آماده سازی خوبی برای ما پیش از شروع فصل جدید باشد.

وی در مورد قرعه کشی لیگ برتر و قرعه سپاهان که در هفته نخست باید به مصاف مس رفسنجان برود هم گفت: من خیلی به این مسائل اعتقادی ندارم و تیمی که هدفش پیروزی و کسب عناوین مهم است نباید تمرکزش روی این باشد که در کدام هفته با چه حرفی بازی می‌کند. شاید چینش بازی‌ها تاثیر اندکی هم داشته باشد ولی نباید تمرکز و توجه ما را به خودش جلب کند و تیمی که قصد موفقیت دارد باید این را در خودش ببیند که توانایی شکست دادن هر حریفی را در هر شرایطی داشته باشد و ما هم اهداف بزرگی داریم.

مدافع گرجستانی سپاهان در مورد نقل و انتقالات این تیم در پنجره زمستانی هم توضیح داد: در فصل نقل و انتقالات همیشه نفراتی جدا می‌شوند و بازیکنانی اضافه می‌شوند. خوشحالم از اینکه باشگاه در نقل و انتقالات فعالیت خوبی داشت و بازیکنان با کیفیت و با تجربه جذب کردیم که از بهترین‌های مارکت ایران بودند. بازیکنان خوبی هم از دست دادیم و از طرفی جای خوشحالی دارد که با نفرات مهمی هم تمدید شد. فکر می‌کنم در مجموع سپاهان عملکرد خوبی داشت و تیم خوبی برای فصل جدید داریم.

گولسیانی در مورد جدایی پیام نیازمند و تغییر گلر در سپاهان که ارتباط مستقیمی با خط دفاع دارد هم گفت: پیام گلر خوبی بود و عملکرد درخشانی در اینجا داشت و در حال حاضر هم دو گلر خیلی خوب جذب تیم شدند. نیما میرزازاد را که از نساجی می‌شناسم و می‌دانم چقدر با کیفیت است و کریستوفر کنت هم به تازگی به جمع ما اضافه شده و با او در این جلسات تمرینی و دیدارهای تدارکاتی آشنایی پیدا کردم و او هم از کیفیت بالایی برخوردار است و فکر نمی‌کنم در این پست سپاهان مشکلی داشته باشد.

وی در مورد ۵ سال حضور در ایران بدون کسب عنوان قهرمانی و اهدافش برای فصل جدید توضیح داد: من این جا هستم تا یک واقعیت را به شما بگویم. اینکه من ۵ سال در فوتبال ایران بودم و هیچ جامی بالای سر نبردم یک موضوع دردناک و عذاب آور برای من است و از درون من را می‌خورد. خصوصاً اینکه ۴ سال از این ۵ سال با ذوب آهن و سپاهان در کورس قهرمانی بودم ولی یک عادتی در زندگی دارم و آن این است که هرگز به گذشته نگاه نمی‌کنم و فقط تمرکزم روی آینده است. چیزی که می‌دانم این است که فصل جدید فصل من و هم تیمی‌هایم است و قصد داریم نتایج خوبی کسب کنیم و فکر می‌کنم فصل جالبی در پیش داشته باشیم و از شما هم دعوت می‌کنم امسال بنشینید و نمایش سپاهان را ببینید و از آن لذت ببرید. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان اصفهان گئورگی گولسیانی لیگ برتر فوتبال فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم

گئورگی گولسیانی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس  پس از تساوی سرخپوشان مقابل سپاهان اظهار کرد: ما در هر بازی می‌جنگیم که برنده بازی شویم، اما امروز سپاهان جوری بازی کرد که انگار نمی‌خواست برنده شود. تنها یک تیم بود که فوتبال بازی کرد و آن هم پرسپولیس بود.

او افزود: تنها یک تیم بود که می‌خواست برنده شود و سپاهان فقط وقت تلف کرد. به نظرم امروز دکتر ربیعی، پزشک تیم سپاهان بیشتر از همه دوید! او  ۲۰ بار آمد و رفت. انگار در کیفش جادو می‌کرد. می‌آمد و بازیکن خوب می‌شد. من از سپاهان انتظار چنین رفتار و بازی نداشتم. انتظار داشتم که امروز بازی خوبی شود. ۲ تیم فرصت بسازند و ۲ تیم بخواهند پیروز شوند، اما امروز سپاهان برای صفر صفر آمده بود.

گولسیانی گفت: ما همچنان یک امتیاز پایین‌تر از استقلالیم. خیلی سخت است بتوان قهرمان را پیش بینی کرد. ما همچنان شانس داریم و باید بتوانیم تمام امتیازات را کسب کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند