Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ کشته و ۱۲ مصدوم بر اثر برخورد خودروی سواری با آمبولانس در شهرستان دماوند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،2 تکنسین اورژانس 115 دماوند در حادثه برخورد خودروی سواری در جاده تهران فیروزکوه حد فاصل روستای سربندان مصدوم شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند گفت: عصر شنبه یک دستگاه خودرو تیبا در محور فیروزکوه به دماوند محدوده سربندان با عابر پیاده برخورد کرد و بلافاصله با اعلام گزارش به سامانه ۱۱۵، عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمگه افزود: عوامل اورژانس با حضور جمعیت ۱۵۰ نفری تماشاچی در محله حادثه مواجه شدند و در این هنگام آمبولانس امداد که در حاشیه جاده استقرار داشت، ناگهانی یک دستگاه خودروی برلیانس با آمبولانس برخورد و سبب واژگونی خودروی امدادی شد که در این راستا، دو امدادگر مجروح شدند.

وی گفت: بر اثر تصادف خودروی برلیانس با آمبولانس و واژگونی خودرو برروی افراد حاضر در صحنه تعدادی مصدوم و فوت شدند که مصدومان این حادثه توسط اورژانس امدادرسانی شدند.

رزمگه افزود: در این حادثه، دو نفر از تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ نیز آسیب دیدند و براساس آمار اعلام شده، ۲ نفر فوت و ۱۲ نفر مصدوم شدند

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اورژانس قم اعلام کرد: هشت مصدوم این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان مجتمع خیرین سلامت منتقل شدند. 

جانشین پلیس راه استان، علت حادثه را انحراف به چپ راننده پراید اعلام کرد. 

 سرهنگ سید صادق رسولی با اشاره به تعطیلی امروز و فردا و بالا بودن حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

دیگر خبرها

  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان