Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر عرب عامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود افزود: باتوجه به تعداد خانوار و شرایط آب و هوایی مناطق مختلف استان سمنان، از ۲۵۰ تا ۵۰۰لیتر سهمیه نفت سفید تعیین شده که برای جلوگیری از ازدحام آخر هر ماه در مقابل مراکز توزیع، مهلت دریافت ۴۵ روز اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، پیش از این مهلت دریافت سهمیه نفت سفید یک ماه بود.

عرب عامری با بیان این که نیمه نخست فصل پاییز ۶هزار و ۸۶۳ خانوار استان سمنان نفت سفید دریافت خواهند کرد، ادامه داد: سال گذشته هشت میلیون لیتر نفت سفید دراین استان بین خانوار‌های مناطق محروم از گاز طبیعی توزیع شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: ۶۵ درصد این میزان سهمیه نفت سفید را مردم روستا‌های شهرستان‌های شاهرود و میامی که فاقد گاز طبیعی هستند مصرف می‌کنند و بقیه آن در شهر‌های سراسر استان سمنان که این شرایط را دارند استفاده می‌شود.

او با اشاره به اینکه سال گذشته چهار میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر نفت سفید در شهرستان شاهرود توزیع شد، ادامه داد: بیشترین مصرف این سهمیه در استان سمنان به ترتیب در شهرستان‌های شاهرود، مهدی شهر، دامغان و میامی است.

به گفته عرب عامری، بقیه مصرف سهمیه نفت سفید در شهرستان‌های استان سمنان که زیر ۲۰۰ خانوار هستند اختصاص دارد.

او با اشاره به اینکه مردم مناطق استان سمنان که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند می‌توانند بدون نگرانی از سهمیه نفت سفید خانوار بهره‌مند شوند، تاکید کرد: خانوار‌هایی که در سامانه صدف ثبت نام کرده اند سهمیه نفت آن‌ها در کارت سرپرستان خانوار از ابتدای مهرماه اختصاص یافته است.

به گفته او،۹۵توزیع کننده مجاز نفت سفید در استان سمنان فعالیت دارند و مردم می‌توانند تا پایان فصل سرما از سهمیه‌های ۴۵ روزه خود استفاده کنند.

عرب عامری افزود: چهارسیلندر گاز مایع بصورت ماهیانه برای هر خانوار در کارت‌های سرپرستان خانوار اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز طبیعی سهمیه نفت سفید استان سمنان نفت سفید عرب عامری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برنامه های هفته معلم را تشریح کرد.

نشست با مدیران مقاطع مختلف تحصیلی، حضور در مدارس و کودکستان ها و اهدا لوح تقدیر و تقدیم گل معلمان، برگزاری همایش همکاران جهادی و معاونان آموزشی سه مقطع به همت بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش در یازدهم اردیبهشت از برنامه های این هفته است.

علاوه بر موارد گفته شده آیین زنگ سپاس معلم در روز ۱۱ اردیبهشت، پیاده روی بزرگ فرهنگیان در صبح پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، مراسم نمادین شهرستان شاهرود در ۱۸ اردیبهشت و برگزاری مسابقه پای درس استاد از کتاب تعلیم و تربیت در اسلام از آثار ارزشمند استاد شهید مرتضی مطهری از دیگر برنامه های این هفته است. گزارش علی شهسوار را برای مهر مشاهده می کنید.

کد خبر 6092446

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند