Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@15:54:40 GMT

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۶۷۸۷

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از انهدام باند تبهکار قاچاق مواد مخدر و کشف هفتصد کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین در ارومیه خبر داد. خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشف هفتصد کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین در ارومیه خبر داد.
وی در ادامه افزود: طی سه عملیات جداگانه و پیچیده با همکاری دادگستری استان و سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و رصد اطلاعاتی سه باند تبهکار و قاچاقی مواد مخدر متلاشی و از آن‌ها هفتصد کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین کشف و همه اعضای آن دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تاکید کرد: برخورد جدی و قاطع و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و تبهکار توسط دستگاه قضایی استان ادامه خواهد داشت و استان آذربایجان غربی محل امنی برای این افراد و اراذل و اوباش و کسانی که امنیت مردم را تهدید می‌کنند نبوده و نخواهد بود.   بیشتر بخوانید: کشف محموله ٢٠٠ میلیارد ریالی مواد مخدر صنعتی در خرمبید فارس   انتهای پیام/ برچسب ها: مبارزه با مواد مخدر انهدام باند مواد مخدر سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگاه قضایی آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر انهدام باند مواد مخدر سربازان گمنام امام زمان عج دستگاه قضایی آذربایجان غربی آذربایجان غربی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اعضا شورای اسلامی شهر سردشت و رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری این شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت و رئیس یکی از ادارت تابعه شهرداری سردشت به اتهام رشوه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: وفق دستورات قضائی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایحان‌غربی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سو استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

کد خبر 748672

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه