Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان یزد از پایش و بررسی زیست محیطی ۲۱ تقاضای بخش نقل و انتقال پسماندهای صنعتی و ویژه استان در شش ماهه اول سال جاری و مخالفت یا لغو ۱۶ مورد از آنها خبر داد.

«محمدرضا کوچک زاده» در این رابطه اظهار کرد: براساس ماده ۲۳ قانون مدیریت پسماندها، نظارت و مسئولیت حسن اجرای قانون مذکور به سازمان و ادارات کل محیط زیست واگذار شده که به این منظور با استفاده از سامانه جامع محیط زیست انسانی سازمان، اجرای ضوابط و مقررات و مدیریت پسماندها در سیستم سامانه‌ای قابل کنترل، به روز  و تحت نظارت لازم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدین منظور در بخش نقل و انتقال پسماندهای صنعتی و ویژه استان در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰، تعداد ۲۱ تقاضا بارگذاری شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان، کوچک زاده خاطرنشان کرد: پس از پایش و بررسی‌های کارشناسی تقاضاهای بارگذاری شده طی این مدت، با پنج مورد انتقال موافقت و بقیه موارد مورد مخالفت یا لغو واقع شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محیط زیست پسماند صنعتی يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش معادن شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی زارع خورمیزی، گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 
مهدی زارع خورمیزی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند