Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی کارگزاران برای اسپانسرینگ به‌صورت مشترک اعلام آمادگی کردند که وزارت ورزش این الزام را به وجود آورده تا به‌صورت مساوی بین استقلال و پرسپولیس پرداختی داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روزهای اخیر و پس از اقاله قرارداد پرسپولیس با آتیه داده‌پرداز، شایعاتی پیرامون همکاری سرخپوشان با های‌وب که اسپانسر استقلال است، شکل گرفت که این موضوع صبح پنجشنبه با واکنش مدیرعامل پرسپولیس مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید صدری ابتدا با انتشار توئیتی خطاب به هواداران پرسپولیس اعلام کرد دلیلی ندارد اسپانسر مشترک با باشگاه دیگر را بپذیرند اما چند ساعت بعد موضع خود را تغییر داد و اعلام کرد هیچ منع قانونی برای آنکه اسپانسر مشترک برای فصل آینده هر دو باشگاه را تحت پوشش قرار بدهد وجود ندارد.

طبق شنیده‌ها، صدری و آجرلو عصر روز پنجشنبه در یک جلسه حضوری با یکدیگر در این خصوص صحبت‌های نهایی را انجام داده و به نتیجه‌گیری نیز رسیدند که به‌نظر می‌رسد اظهارات پنجشنبه‌شب صدری با سایت باشگاه پرسپولیس نیز براساس خروجی جلسه او با مدیرعامل استقلال مطرح شده باشد. با این حال طی روزهای گذشته صحبت‌های زیادی در این خصوص در رسانه‌های مختلف زده شده و گمانه‌زنی‌های متعددی درخصوص ادامه همکاری باشگاه استقلال با های‌وب و ازسوی دیگر احتمال عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس با این شرکت مطرح شد. شنیده می‌شود فعلا آجرلو پای خود را در یک کفش کرده که نه‌تنها های‌وب بلکه هر اسپانسر دیگری که بخواهد برای فصل آینده اسپانسر یا کارگزار باشگاه استقلال بشود اگر این اسپانسر با باشگاه پرسپولیس مشترک باشد باید به همان اندازه که به رقیب سنتی آبی‌ها پرداخت می‌شود، استقلالی‌ها نیز به همان مقدار بهره‌مند شوند، این درحالی است که پرسپولیسی‌ها معتقدند از آنجاکه این تیم طی پنج‌سال اخیر قهرمان بلامنازع فوتبال ایران بوده و در آسیا نیز دوبار تا فینال لیگ قهرمانان صعود کرده و در جامعه هواداری به‌نظر می‌رسد تعداد هواداران پرسپولیس بیشتر باشند پس این حق پرسپولیس است که درصد دریافتی‌اش از استقلال بیشتر باشد، هرچند استقلالی‌ها نیز معتقدند از آنجایی که مدیران قبلی این باشگاه طی سال‌های گذشته هرگز نتوانستند از اسپانسرهای مشترک حق واقعی این باشگاه را از دیدگاه آنها بگیرند، یک‌بار دیگر به این قضیه مشکوک بوده و اعتراضات‌شان را در این روزها به انحای مختلف عنوان کردند.

شنیده می‌شود برخی کارگزاران برای اسپانسرینگ این دو باشگاه به‌صورت مشترک اعلام آمادگی کردند با وجود این از وزارت ورزش نیز خبر می‌رسد این الزام به وجود آمده تا هر کارگزاری که انتخاب می‌شود به‌صورت مساوی بین دو تیم پرداختی داشته باشد. جالب اینکه دیروز معاون باشگاه پرسپولیس هم تاکید کرد ممکن است کارگزار مشترک در کار باشد ولی دریافتی این باشگاه بیشتر خواهد بود!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس صدری آجرلو باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم