Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@12:59:10 GMT

اولویت صدری، توسعه ورزشگاه شهید کاظمی

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۷۲۵۱

اولویت صدری، توسعه ورزشگاه شهید کاظمی

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس بدون توجه به شرایط احتمالی کاری در آینده توسعه ورزشگاه شهید کاظمی را به عنوان یک اولویت مدنظر قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس از زمان حضور علی اکبر طاهری به عنوان مدیرعامل یک کار اساسی را در زمینه در اختیار گرفتن یک مجموعه ورزشی اختصاصی در تهران آغاز کرد که در آن دوره زمانی طاهری مجموعه کاظمی را از شهرداری تهران برای باشگاه پرسپولیس در اختیار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی بود که استقلالی ها هم ورزشگاه امام رضا را به عنوان یک ورزشگاه خانگی از شهرداری دریافت کردند.

 

تجهیز ورزشگاه کاظمی در برنامه مدیران پرسپولیس قرار گرفت و پس از آ‌ن‌که طاهری کار اصلی را دراین زمینه انجام داد، مدیران بعدی پرسپولیس نیز به نوبه خود تلاش کردند که شرایط این زمین تمرین را بهتر کنند. اگرچه واقعیت این است که کاظمی تنها یک زمین چمن دارد و یک زمین چمن برای پوشش تمرینات یک تیم به خصوص در شرایطی که اوضاع از نظر نزولات جوی شرایط مناسبی ندارد کفایت نخواهد کرد.

 

با تغییرات مکرر در باشگاه پرسپولیس موضوع مهم تغییرات در ورزشگاه کاظمی که در ابتدا از سوی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق این باشگاه، پیشنهاد شده بود به فراموشی سپرده شد اما با وجود همه مشکلات مربوط به پیچیدگی‌های زمین‌های شهری، مجید صدری در نظر دارد به سرعت طرح توسعه ورزشگاه شهید کاظمی را آماده کند تا پرسپولیس صاحب یک کمپ تمرینی مجهز در منطقه جنوبی تهران بشود.

 

 

طرح اولیه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس احداث چند زمین تمرین و احتمالا مجموعه‌ای برای اسکان در نظر گرفته شده است؛ همچنین ممکن است در صورت همکاری نهادهای ذی‌ربط ساختمان اداری پرسپولیس نیز در همین محل مورد احداث و بهره برداری قرار بگیرد که در این صورت پرسپولیس یک کمپ تمرینی کامل و مجهز را در اختیار خواهد داشت.

 

درحال حاضر چالش اصلی مربوط به زمین‌های پشت شهید کاظمی است که به دلایل مختلف امکان بهره برداری از آنها وجود ندارد. حال آن‌که با توجه به اهمیت این کار زیربنایی بدنیست که نهادهای مربوطه نیز در لین زمینه با باشگاه پرسپولیس و سرپرست مدیرعاملی آن همکاری لازم را داشته باشند تا یک مجموعه نمونه در ایران  به مرحله ساخت و بهره برداری در بیاید.

 

نکته جالب این‌که درحال حاضر معدود باشگاه‌هایی در ایران هستند که از امکانات نسبی مشابه باشگاه خارجی برخوردارند. کمااینکه عبدالله ویسی در نشست مطبوعاتی‌اش در باشگاه فولاد اعلام کرد این باشگاه از نظر امکانات تفاوت زیادی با رئال مادرید ندارد؛ اگرچه در ساعتی بعد یک سایت هواداری رئال در ایران با انتشار عکس‌های کمپ والدبباس نشان داد هنوز چه فاصله عظیم امکاناتی و سخت افزاری میان باشگاه‌های ایرانی و یک باشگاه اروپایی وجود دارد.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران باشگاه پرسپولیس شهید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۱۹۸ شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

دکتر ایمان افتخاری، دبیر ستاد علم، فناوری و نوآوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، پس از این جلسه در خصوص پیشنهاد تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار بیان کرد: براساس تأکید رئیس جمهور بر ضرورت وجود هیئت امنای مشترک و متمرکز برای هدایت تمامی ستادهای فناوری با حمایت و پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جلسه شماره ۸۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی، مقرر شد ماده واحده‌ای در خصوص تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار تدوین و در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح شود.

وی افزود: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به منظور ارتقای عملکرد و بهره‌وری ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار و ایجاد زمینه ساختاری لازم برای رفع چالش‌های اداری و مالی موجود این ستادها ماده واحده پیشنهادی خود را برای تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی به ستاد علم و فناوری ارسال کرد که پس از بررسی‌های دقیق و کارشناسی در این ستاد، موضوع در این جلسه ارائه شد و با استماع نظرات اعضای شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور مقرر شد در جلسه آتی این شورا در خصوص اعضای این هیات امنا و حوزه وظایف آن جمع‌بندی صورت گیرد.

دبیر شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در خصوص نهایی‌سازی پیش‌نویس سند ملی توسعه علوم و فناوری‌های کوانتومی بیان کرد: پیشنهاد تدوین سند ملی توسعه فناوری‌های کوانتومی توسط سازمان انرژی اتمی مطرح شد و در جلسه ۱۳۵ شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور مورخ مقرر شد تدوین سند در دستور کار ستاد علم و فناوری قرار گیرد. به منظور مشارکت سایر دستگاه‌ها در تدوین این سند مکاتباتی در این خصوص صورت گرفت و با توجه به تدوین سندهای مختلف بخشی در این خصوص توسط دستگاه‌های مختلف، تمامی این سندها برای تهیه سند واحد و یکپارچه کوانتوم با ابعاد ملی دریافت و مقرر شد بررسی و نهایی‌سازی پیش‌نویس این سند در قالب میز تخصصی تدوین سند کوانتوم انجام گرفته و برای طی فرآیند تصویب در شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور طرح شود.

وی افزود: میز تخصصی تدوین سند کوانتوم پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با مشارکت سایر دستگاه‌ها و همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اولین پیش‌نویس این سند برای طرح در شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور آماده کرده است. در این جلسه پس از بیان اهمیت برنامه‌ریزی راهبردی در علوم و فناوری‌های کوانتومی و ملزومات توسعه این فناوری، کلیات سند مطرح شد. در جلسات آتی ستاد، در خصوص جزئیات و برخی موارد باقیمانده تصمیم گیری خواهد شد، و امیدواریم طی هفته های آینده بتوانیم به تصویب ‌پیش نویس در ستاد، جهت طرح و تصویب نهایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی برسیم.

کد خبر 6094487

دیگر خبرها

  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار