Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال جوانان ایران بدون هیچ تجربه‌ آسیایی و جهانی وارد آوردگاه جهانی شد و ملی‌پوشان در آخرین روز مسابقات در حالی به مصاف کانادا حریفی غیرقابل پیش‌بینی می‌روند که بازیکنان آینده تیم ملی بزرگسالان ایران تا کنون پنج برد مقتدرانه و دو شکست شروع مسابقات را تجربه کردند.

به گزارش برنا، مرحله نهایی و آخرین روز مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان امروز (یکشنبه) با هفت دیدار پیگیری خواهد شد تا جایگاه نهایی تیم‌های شرکت کننده در جام بیست‌ویکم مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامرون حاضر نشد و در رتبه شانزدهم قرار گرفت.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در شهر صوفیه بلغارستان از ساعت 16 و 30 دقیقه به وقت تهران برای کسب جایگاه نهم به مصاف کانادا می‌رود.

تیم جوانان ایران در حال حاضر با 100 امتیاز در رتبه دوم رده‌بندی فدراسیون جهانی قرار دارد و تیم کانادا با 15 امتیاز در جایگاه هجدهم است.

جوانان کانادا در مرحله مقدماتی با دو شکست برابر برزیل و روسیه و یک برد فنی مقابل کامرون که در مسابقات حاضر نشد، با یک برد و سه امتیاز در جایگاه سوم گروه D قرار گرفت.

این تیم در ادامه مسابقات و برای کسب رتبه‌های نهم تا شانزدهم در گروه H قرار گرفت و با سه برد و 9 امتیاز برابر بحرین، کامرون (باخت فنی) و کوبا صدرنشین گروه شد و به جمع گروه تیم‌هایی پیوست که برای جایگاه نهم تا دوازدهم با هم مسابقه می‌دهند.

در مرحله نیمه‌نهایی کانادا به تایلند خورد و با شکست سه بر صفر این تیم حریف تیم ایران در آخرین روز مسابقات شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در شروع مسابقات دو شکست سه بر دو برابر بلژیک و آرژانتین در مرحله گروهی تجربه کرد و در ادامه رقابت‌ها با پنج برد متوالی و مقتدرانه برابر مراکش (دو بازی)، مصر، تایلند و کوبا به روز آخر مسابقات رسید تا حریف کانادا شود.

تیم ایران عملکرد خوبی در این مسابقات داشت و به‌زعم اکثر کارشناسان اگر دو مسابقه نخست ایران اینقدر سخت نبود، احتمال حضور جوانان ایران در دیدار نهایی بسیار جدی بود.

نباید فراموش کنیم که بازیکنان ایران در این دوره از مسابقات هیچ تجربه آسیایی و جهانی نداشتند. در مجموع با توجه به اینکه نتیجه‌گیری در مسابقات رده‌های سنی اهمیت زیادی ندارد، عملکرد تیم ایران نشان می‌دهد که بازیکنان خوبی در آینده به تیم ملی بزرگسالان راه‌ خواهند یافت که تجربه‌های مهمی همچون مسابقات جهانی ایتالیا و بلغارستان را دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال جهان ایران بلغارستان کانادا برزیل روسیه کوبا تایلند بلژیک آرژانتین مراکش تیم ملی ایتالیا والیبال جوانان ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا

تیم‌های ملی امید مردان و زنان ایران در پایان دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا به ترتیب در رده‌های دوم و ششم ایستادند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی امید مردان در دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در خانتی مانسیسک روسیه برابر تیم کشور مغولستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

تیم مردان ایران در پایان این مسابقات با ۱۶ امتیاز بعد از تیم کشور روسیه در رده دوم قرار گرفت. 

تیم ملی امید زنان ایران نیز در دور پایانی مقابل تیم سریلانکا با نتیجه ۱.۵ بر ۲.۵ شکست خورد و با ۹ امتیاز از مجموع ۹ دور در رده ششم مسابقات ایستاد. 

در این مسابقات ۱۵ تیم حضور داشتند. 

ترکیب تیم ملی امید مردان را بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و ترکیب تیم ملی امید زنان را آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف تشکیل دادند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان